Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Net terug ..
Net weer een dagje thuis na een week in diep in Belgie te hebben genixt 8)

Nu is het mij opgevallen dat er daar in het gebied waar ik was verrekte weinig Volvo's rijden :'( op een rokende en kloppende 340 een stuk of wat XC70/90's een enkele V50 en een 850 kwam ik waarempel toch nog het toppertje van Volvo tegen .....in een ranzige achterbuurt Wink

[Afbeelding: pic0322sb3.th.jpg]

En is dit toevallig een bekende van iemand ?

[Afbeelding: pic0339tq6.th.jpg]

gespot op de boot terug naar huis, heeft twee dobbelstenen aan de binnenspiegel hangen en de motorkap wat verroest maar wel een echte (ingevoerde) Turbo !

ben het kenteken kwijt , dat had ik op mij hand geschreven maar heb iets te hard geboend tijdens het douchen en was niet meer te lezen :Smile

Verder lekker genoeg bieren gedronken en vele andere lekkere dingen gegeten

Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
a.huis schreef:En is dit toevallig een bekende van iemand ?
Was het lj niet?
Nu hebben wij lekker vakantie :-) Maar helaas ga ik niet naar België... zal het bier hier moeten kopen :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Trouwens, de goude Volvo van Wolkers zal nu wel veel waard worden :Smile
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
grappig, kom net deze 404 tegen
is /was een goed schrijver, maar word wel altijd een beetje moe van hem qua spreken
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
henqui schreef:Trouwens, de goude Volvo van Wolkers zal nu wel veel waard worden :Smile

Ja had ik nou dat briefje maar eerder onder de ruitenwisser gedaan :-\
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Citaat:Nu is het mij opgevallen dat er daar in het gebied waar ik was verrekte weinig Volvo's rijden op een rokende en kloppende 340 een stuk of wat XC70/90's een enkele V50 en een 850 kwam ik waarempel toch nog het toppertje van Volvo tegen .....in een ranzige achterbuurt

Hier in België gaat het idd echt hard achteruit met de oude Volvo bevolking, nieuwe volvo's zie je daarentegn wel steeds vaker maar de oude garde verdwijnt hier razend snel. Hier in de buurt hebben we enkel nog een 940, een V70 classic tdi en een 245 (en die is van ons ;D ).
Ook als ik naar school rij is het een unicum als ik een oudje tegenkom.
Ah schiet me iets te binnen: een keer in de week staat een jongen te wachten aan school om z'n vriendin op te halen in een... jaja een 244 toch maar eens een praatje mee aanknopen Wink

Maar komt ook een beetje door de belgische mentaliteit: ze kopen liever een nieuwe fiesta van 14000euro omdat je aan een tweedehandse auto alleen maar problemen krijgt :Smile.......
245 GL => B230F  aka De Rooie

Antwoord
Alle oudere Volvo's uit België rijden nu in Nederland rond :o

Ja, ook ik ben schuldig :-[
(al rijd de mijne nog niet rond)
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)