Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ons kent ons...toevallig!
TheSaint77 schreef:Ik heb in Puth gewoond. (blauwe amazone combi, misschien weetje dat nog) Merkelbeek ken ik wel een beetje. Familie van me woont trouwens in Bingelrade.

Amazone combi in blauw zegt me zo niks... Hoelang geleden was dat?

Hoe heet die familie in Bingelrade?

Antwoord
Bossie schreef:Eugene.... ??? De Eugene die volgens Rik een B234F+T gaat doen, doel 350+ pk oid? Op zoek naar een locker as?
Klopt dat Tongue

Ja, die is dat ;D

Ben opzoek naar veel dingen. Onderstel is bijna klaar. Apex veren zijn binnen, koni geel komt zaterdag binnen en de IPD sways V+A 25mm zijn besteld.

Qua remmen lijkt de makkelijkste optie een set S60R schijven, Porsche klauwen en brackets maken.

Aandrijflijn: M90 + sper diff

Interieur is al leeg, op voorstoelen, deurpanelen, dash en middenconsole na. Alleen nog 2 kuipjes erin.

Motorisch ga ik als laatste aanpakken. En dat gaat ook de minst makkelijke klus worden.

Doel is ~400pk en een wagengewicht van 1200 kilo. Uiteraard met goede drivability.

De plannen zijn er, nu de centen nog :Smile
Antwoord
Eugene schreef:
TheSaint77 schreef:Ik heb in Puth gewoond. (blauwe amazone combi, misschien weetje dat nog) Merkelbeek ken ik wel een beetje. Familie van me woont trouwens in Bingelrade.

1998 ging ik weg daar in Puth. En die fam heet Daemen. Hebben heel lang een babyblauwe 81'er 244GL of DL gehad. Daarna een Audi A4 6 pitter. Maar nu weet ik niet meer wat ze daar hebben. Mijn neef Rob woont denk ik ook niet meer thuis nu. Maar ik spreek m eigenlijk nooit.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
TheSaint77 schreef:
Eugene schreef:

1998 ging ik weg daar in Puth. En die fam heet Daemen. Hebben heel lang een babyblauwe 81'er 244GL of DL gehad. Daarna een Audi A4 6 pitter. Maar nu weet ik niet meer wat ze daar hebben. Mijn neef Rob woont denk ik ook niet meer thuis nu. Maar ik spreek m eigenlijk nooit.

In 1998 wist ik nog niet wat een amazon was :o

En Daemen ken ik wel, heb jaren bij Tom Daemen (uit bingelrade, voetballer bij fortuna en mvv) in de klas gezeten. Dat zal dan hoogstwaarschijnlijk ook familie van jou zijn?
Antwoord
Ja, jij bent wat jonger. Ik heb het getal 3 net in mn leeftijd gekregen dit jaar Wink ;D ;D

;D ;D Tom; hij is de halfbroer van mn neef Rob ;D ;D Tom zelf is dus officëel geen fam van mij. Grappig hoe klein de weld is ;D ;D
Antwoord
TheSaint77 schreef:Grappig hoe klein de weld is ;D ;D

Ja, zeg dat Big Grin
Antwoord

Ja idd. Jij woont blijkbaar bij een goede vriend van thuur en mij in de straat ;D
[Afbeelding: B.jpg]
Antwoord
mehn schreef:

Ja idd. Jij woont blijkbaar bij een goede vriend van thuur en mij in de straat ;D
oja? wie mag dat dan wel wezen?? ;D En hoe weet jij waar ik woon?? ;D ;D
Antwoord
ff verplaatst en gewijzigd van onderwerp. Zonde van dat andere topic. Met die mooie vette 850 T5(lijkt mij ook wel wat, ik surf al rond!) en die vette mooie 740! ;D ;D

Anywaysz.....wie is die knakker dan in mn straat? Mag ie wel eens een handje komen helpen dan! ;D ;D
Antwoord
TheSaint77 schreef:oja? wie mag dat dan wel wezen?? ;D

ed

TheSaint77 schreef:En hoe weet jij waar ik woon?? ;D ;D

Staat in je profiel Wink
[Afbeelding: B.jpg]
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wie kent dit? A_A 7 9.531 3 December 2014, 18:14
Laatste bericht: Dopski

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)