Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Elandrun
pierre schreef:
ruuds70 schreef:
pierre schreef:Thanx!

[Afbeelding: 01042007061pn6.jpg]

Deze dus?! (imageshack is inderdaad super traag...Ik had daarom niet alles in 1 keer kunnen plaatsen. Gister was het hÃlemaal erg)
,
Yep, de linkse, zeg nou zelf die chrome gril staat haar toch geweldig!?

groetjes ruud

Zeker weten! Die knippers staan 'm ook erg goed!

Danku danku!

Ãn Pierre wat zou je doen met de strips? Zo laten of toch gaan voor de chrome variant?

groetjes
ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
Het zou hem wel afmaken, vind ik. Mijn overbuurman heeft een echte (metallic blauwe) Classic, en heeft dus ook een chromen grille Ãn strips. Staat 'm erg goed! Denk er over na zou ik zeggen.
Niets is zeker, zelfs dat niet
Antwoord
Tja, Pierre, ik twijfel nog steeds. De zwarte strips in combinatie met de chrome grille is ook zo geleverd op de laatste "GLE"'s in Nederland.
Daarnaast is het ook niet echt makkelijk om aan een volledige chrome trim te komen (Stootstrips, bumper strips)

Ik blijf twijfelen....

groetjes
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
Oud topic ophalen.

Gister weer naar Nurburgring geweest en had de C30 gespot. Lekker geluid heeft ie.

Foto's zijn niet door mij gemaakt.

http://www.cköhne.de/bilder/2007-09-16/...7-full.jpg

http://lh5.google.com/Wolpiletti/Ru5wqQc...imgmax=576

Zijn er hier geen liefhebbers om een keer een toertochtje naar de ring te maken, altijd gaaf!
Antwoord
Ken je de man intussen al? Hij is bezig met een nog indrukwekkendere volvo 850 zonder turbo (heeft er meerdere met gehad). Op het 850 forum moet je maar eens zoeken naar SDM.
Volgens mij loopt het project momenteel niet zo hard, motor heeft problemen gehad.
Antwoord
Hij heeft er wel iets van over verteld op de elandrun, ga het eens zoeken.

Op de ring lag ik een beetje in slaap te vallen langs zijn auto, wilde graag een rondje mee, maar had het lef niet om het te vragen.
Antwoord
Dirk242 schreef:Hij heeft er wel iets van over verteld op de elandrun, ga het eens zoeken.

Op de ring lag ik een beetje in slaap te vallen langs zijn auto, wilde graag een rondje mee, maar had het lef niet om het te vragen.

Gewoon vragen, Johann bijt niet hoor ;D

Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
Ken Johann niet of in ieder geval niet goed genoeg Big Grin

Net zijn 850 project gelezen, gaaf ding!
Antwoord
Dirk242 schreef:Net zijn 850 project gelezen, gaaf ding!

SD1? Die leeft nog steeds en heeft meer pk's dan ooit... Heet nu Jerommeke! Zowel SD1 als SD2 zijn ex-klpd-ers. Geloof dat de 850 nu op 315-320000 km staat... En het blijft heel :-)
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Antwoord
Huh, was die tijdens de elandrun ook al van hem? Dan is hij namelijk met de c30 Ãn die 850 geweest, want heb er toen van allebei een foto gemaakt ???
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvolvo op de Elandrun?? Robbert242DL 24 14.461 6 February 2006, 21:52
Laatste bericht: kaasie

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)