Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jelmar ook aan de 245 ???????
[Afbeelding: dscf0001copyqm9.th.jpg]

[Afbeelding: dscf0004copyud2.th.jpg]

[Afbeelding: dscf0005copynd9.th.jpg]

[Afbeelding: dscf0006copytq3.th.jpg]

[Afbeelding: dscf0007copyam3.th.jpg]

[Afbeelding: dscf0013qs6.th.jpg]

//edit

nu meerdere foto's.
Antwoord
...ik geef het op. Zeg het maar!
Antwoord
geestschrijver schreef:...ik geef het op. Zeg het maar!
Ik weet 't ook niet meer....
Ik weet wel dat deze prachtige Polar nog op kenteken gezet moet worden Tongue

Gefeliciteerd ??? Wink
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
Jelamr, ik hoop niet dat je hem bij Volvo de Jong hebt gekocht zoals op de kentekenplaathouder staat.

Mijn ervaring met hun is niet bepaald positief zal ik maar zeggen Sad

Ziet er verder niet verkeerd uit, zo te zien een van de laatste als ik de roofrails zie(model '93).
Antwoord
De Jong Volvo in rotterdam vind ik een prima zaak !!

misschien komt het ook omdat ik iedereen daar zo'n beetje ken, en andersom ;D
ben er al eventjes niet meer geweest. (sinds ze verhuist zijn)

Maar ik gok dat Theo (eigenaar), Aad zijderhand (aan de balie), de heer Beer (hoofd verkoop) en nog een aantal er nog wel zullen zitten.

Een van de monteurs die daar al jaren werkt heeft al mijn/ onze volvo's thuis ook in onderhoud (nou doet ie dat gedeeltelijk er zwart bij).

en ik zal jullie maar even uit de droom helpen, want ik koop natuurlijk geen 245 ;D ;D

James (mijn 744Turbo) is weg voor een beurtje en nog wat kleine dingetjes (bij de al eerder genoemde volvo monteur), aangezien ik er zelf geen tijd voor heb momenteel.
en ik ook nog eens door mn rug ben gegaan gister middag...

En de monteur zet dan bij mij zn eigen auto neer, en neemt de mijne mee, en zodra hij klaar is word er weer gewisseld. Wink

Maar het is echt een topbak, mocht er iemand zijn die er interesse in heeft kan ik altijd vragen of er wat te regelen is Wink

Antwoord
mooie wagen zeg! ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Mijn vroegere directiewagen was een S80 2.9 en kwam bij de Jong vandaan,ze konden hem alleen niet repareren :o

Dat werd op den duur echt irritant kan ik je zeggen :'(

Dus helaas daar kom ik niet meer.
Antwoord
wat mankeerde eraan dan ? of was dat juist het probleem, dat ze het niet konden vinden ??
Antwoord
Er waren meerdere problemen die wel gevonden werden maar niet fatsoenlijk opgelost.

En alleen een computer reseten is geen probleem oplossen in mijn visie(dat kan ik zelf ook), vaak gingen alle lampjes op de hoek van de dealer weer branden bv.
Maar goed zo kan ik nog ff doorgaan......

Resumerend werden ik en mijn collega's niet blij van De Jong.
Antwoord
dat kan ik begrijpen. maar dat is altijd; mensen hebben verschillende ervaringen met hetzelfde bedrijf.

zelfde als ik van Kronenburg een topzaak vind, en Funs er niet over te spreken is. van beide kanten van het verhaal is wat over te zeggen.

Maar deze beauty van een 245 is te koop mensen !!!!!!!!!!

de richtprijs 4500,-! niet al te gek dus.
auto is echt keihard, en geen gesjoemel met KM stand!!!
bij aflevering krijgt de auto een nieuwe APK!!

voor meer info kun je mij bellen of mailen.

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)