Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Informele Dortse sleutelmiddag
Vanmiddag vond er in het geniep een gesleutel plaats al in de mooie oude binnenstad van Dordrecht, al hebben de de betrokkenen alleen de onderkant van henqui's Volvo gezien ...

[Afbeelding: hpim1090smalliu2.jpg]

voor meer foto's klik op onderstaande link.

http://www.mijnalbum.nl/Album=FF6JNWGJ

Allemaal ontzettend bedankt! (ook de buurman!:-))
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Leuke plaatjes Hendrik!
Ik ben vooral dank verschudigd aan de buurman, omdat ik op zijn parkeerplaats mocht staan :-*
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
mooi man dus je 245 is weer meer waard geworden ;D

kreeg je de remleidingen nog goed los?? ik heb ze bij mij ook vervangen maar dit ging niet gemakkelijk heb 2 leidinkjes nieuw moeten maken omdat ze absoluut niet meer los gingen
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
Ik heb eerder twee slangen vervangen voor. EÃn leidinkje was daarbij gesneuveld en zat professorisch vast (hoewel achteraf bleek dat ie moervast zat!)
Voor mijn eigen gevoel van veiligheid de leiding gisteren vervangen. Daarbij moest nog wel van een 'vrouwtje' een 'mannetje' gemaakt worden maar dat was dankzij de plastisch-chirurg Prof. Dr. Nijzink zo gepiept.

Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Prachtige foto's Henqui, met veel oog voor details. We hadden de fotograaf alleen ook even tijdens de spoedoperatie moeten waarschuwen.
Als ik het nog eens tegenkom zal ik het wel vastleggen.
Zo'n spontane sleutelmiddag heeft wel een hoog gezelligheidsgehalte, vrouwen op de stoep erbij zorgend voor de koek en zopie, de buurt die even belangstellend komt kijken of angstig vraagt of we hier een wekelijkse gewoonte van gaan maken. Zeker voor herhaling vatbaar dus.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
henqui schreef:in het geniep

Dat kun je wel zeggen ja!

(Gelukkig was/ben ik op vakantie, maar anders...)
Antwoord
was volgens mij alleen voor een select gezelschap , hoeveel volvo's passen daar in de straat Wink
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Het is voor mij op loopafstand... (behalve als ik op vakantie ben natuurlijk)
Antwoord
Ziet er gezellig uit, heerlijk weertje ook nog.
Wat wil je nog meer. Big Grin
Antwoord
a.huis schreef:hoeveel volvo's passen daar in de straat Wink

Volgens de buurman is 1 meer dan genoeg Wink

264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)