Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IPD STABILISATORKITS
#1
m a r c (europeantuning) heeft nu ook IPD STABILISATORKITS voor de 240 en 740 zag ik net op zijn website

ik wil ze zelf nog ooit (eerst nog sparen)aanschaffen zijn er meer mensen die zoiets (ooit)willen?
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
#2
Wel een duur grapje, maar ik zou ze wel willen voor mijn 144...
Maar dat zal wel toekomst muziek worden.

Dat zal ooit een van de laatste stappen worden denk ik...eerst:
- (iets) bredere velgen met goed passende banden. Of smallere banden op huidige velg.
- Polybussen, als standaard rubbers moeten worden vervangen.
- Stuggere veren en schokdempers
Dan pas anti sway bars, dus kan ff duren
Antwoord
#3
Maar zou dat veel schelen ipv de 'normale' turbo variant? Ik vraag het me af. Ik denk dat nwe polyurethaan rubbers rondom meer helpen. Ik spreek niet uit ervaring trouwens, dus wie weet klets ik wel uit m;n nek Big Grin
Antwoord
#4
Nou, ik wil ook eerst maar afmaken waar ik me bezig ben. Op de achteras met truetrac sper komen PU rubbers en een standaard stabilisator. Ik ben zeer beniuwd naar de nieuwe wegligging. Omdat ik de auto ook als werkpaard gebruik en 70 l lpg achter de as heb wil ik, als ik achter nog wensen over heb, eerst progressieve of hulpveren proberen.

Van Duitse vrienden met snelle nieuwe auto's krijg ik hier in de berg en bochtige omgeving veel complimenten Tongue En dat zonder de achterzijde uit te laten breken... ;D

Maar mogelijk heeft dat met goede banden te maken...
[img][/img]
Antwoord
#5
een aan te bevelen upgrade, zeker! mijn 240 helt minder over, maar het is geen fix voor een vermoeide vering, zeker niet.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
#6
Jw240 schreef:een aan te bevelen upgrade, zeker! mijn 240 helt minder over, maar het is geen fix voor een vermoeide vering, zeker niet.
is ook logische met inveren gaat de hele stang op en neer en komer er geen krachten op
dus een stab stang werkt alleen in bochten zodat hij gaat torderen en met deze ipd's wordt dit veel minder zodat hij nog rechter blijft in de bochten

dus als er mensen zijn die er serieus intresse in hebben laat het weten
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
#7
Hallo eric,

Ik wil ook eens zo een kit kopen voor een 960 (starre as / B204FT) Wil jij informeren voor een "group buy"?

David
Antwoord
#8
Ik heb ook de standaard sways onder mijn auto. hoeveel scheeld het nou echt?
Antwoord
#9
bij mijn 240 scheelt het best veel.
mijn eerste verbetering was virgo's (komende van de oude, uitgeharde, versleten 14" wielen)
2e mod was deze stabilisatoren (voor 25 mm achter 22 mm) en dat scheelde minstens zo veel als de virgo's, een flinke stap vooruit in mijn geval.

als iemand eens wil weten hoe het rijd kan ie altijd een keer (mee) rijden.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
#10
ik ga informeren Smile
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)