Berichten: 6.729
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Wij hebben (ouders) een 850 GLE. Een prima wagen waar in de afgelopen 8 jaar dat we hem hebben nooit iets aan de hand mee is geweest (onderhoud&slijtage). Hij wordt wel onderhouden door de dealer, wat wel erg duur kan zijn.
Dit is dus de basis uitvoering van de 2.5 motor, met 140 PK. Later en in het buitenland heb je wel de 2.0 maar die schijnt inderdaad wat kracht te missen. Wel prima maar voor het zelfde geld heb je de GLT die 70 Pk meer heeft.
Berichten: 65
Topics: 34
Lid sinds: Jan 2006
Berichten: 3.258
Topics: 176
Lid sinds: Nov 2005
Mooie bak, goeie kleur ook.
Relatief hoge km-stand, maar gelukkig origineel Gas (Bi-fuel), dus moet nog wel even meekunnen.
Helaas geen leer zo te zien en de 1 mnd garantie is ook een beetje magertjes vandaag de dag...
Ik zou proberen uit te komen op 7500 & 3mnd garantie.
Misschien een aankoopkeuring (anwb/dekra) om evt verassingen uit te sluiten?
Ook leuk alleen geen garantie
Of deze
Of deze, als je toch diesel wilt rijden
ik wil een Cream Yellow 855 T5R 'voor erbij'.....
misschien een 854 als het echt niet anders kan....
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
ik zou de nieuwere V70's niet snel kopen. goede auto's, rijden fijn (we hebben er 2 van gehad en nu een XC70 D5 geartronic 2007 model in de lease). Maar best zwaar, niet zon goed uitzicht (dikke A stijlen). maar niet zoveel beter dan een 850 dat het het prijsverschil waard is...
Behalve als je een diesel wil. die D5 loopt echt super! De oude D5 was al goed, deze nieuwe loopt nog beter en stiller, alleen minder zuinig. Schiet zo snel door de versnellingen heen... echt fijn.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni