Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Peugeot 206 geramd met 940
Tis al even geleden, maar wil het jullie toch niet onthouden ;D ;D

Reed laatst binnen Etten-Leur door de bewouwde kom, komt er in een keer een Peugeot 206 de weg over (vrouw achter het stuur!!!), stond stil op mijn rijbaan, ik geef richting aan om er voorbij te gaan en mevrouw flikkert het stuur in 1 keer om om een parkeervak in te gaan. BOEM....

Resultaat (helaas geen foto's my apologize): Peugeot 206 total-loss (deur en dorpel helemaal aan gort) en de 940.... klein krasje op de bumber. Beetje tuf en poetsen en weg ;D ;D

Briefje verzekering: gelukkig had u geen schade het dossier is gesloten.....
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
haha super! dat zijn de verhalen die we moeten hebben ;D
gelukkig geen gewonden neem ik aan, en geen gezeur met de verzekering!
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
meer, meer,......
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Tip:

het zelfde is ons eens overkomen een paar jaar geleden. Polo ramt kont 960 bij het stoplicht,Polo total loss en moest worden afgesleept(koelwater was er ook uit gelopen).
Grappig detail, de politie snapte er niks van dat die Volvo verder ogenschijnlijk niets had.
Op zich leek het dat er alleen een paar krasjes op de bumper zaten.

Aangezien het de fout van de tegenpartij was heb ik de auto toch ff bij een schadebedrijf laten checken:

Wat bleek de binnenhoes en alu balk van de bumper was gescheurd en vervormd en de schokbrekers van de bumper functioneerden niet meer en de trekhaak bleek 3mm uit het lood te staan.
Het ging om een '91 960 dus met meegespoten bumpers.

Zoals gezegd van buiten zaten er 3 miniscule krasjes,verder niets te zien!

Uiteindelijk is er een compleet nieuwe bumper gemonteerd en gespoten plus nieuwe trekhaak(alles origineel Volvo natuurlijk)kosten: €1800,00 , was blij dat ik toch even de zaak had laten checken Smile

Er is altijd schade! ook al lijkt het optisch niet!
Antwoord
ja klopt, meestal is er wel schade. Maar of die altijd zo erg is ;D in jou geval wel dus, das toch aanzienlijk die trekhaak en bumper!
vroeger een boom geraakt met de 240 bij het achteruitrijden, toch licht verbogen bumper+schokbreker.... je ziet er niets van. (was met 15-20 km/h tegen een enorme boom)
Amsterdammertje, afdrukje in de bumper en krassen op de tank (we reden er overheen perongeluk)
Andere auto geraakt, niet hard, alleen een afdrukje van de trekhaak, verder niets.
ik meen dat we vroeger ook eens een opel tegen ons opgehad hebben, ook niets aan overgehouden

Ik heb de bumpers eraf gehad/goed bekeken.

Dat is de balans van 10 jaar met deze 240 rijden (200.000 km). eerst mn vader en nu ik...
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Heb ik ook eens gehad, bijna geen schade en de andere auto (Toyohundatsoe ofzo) van voor tot achter in elkaar. Helaas kon ik niet echt juichen het was namelijk mijn schuld...
In de schemer had ik hem niet gezien in mn zijspiegel, dus ik reed het parkeervak uit en zag 'm te laat.
Resultaat, toyohundatsoe had van af de voorbumper tot aan achterbumper het profiel van de bumper van de 850 in de zijkant gekerft. Bij de 850 zat er Aziatische verf op de bumper en het knipperlichtglas was eraf gevallen. Die was nog intact, maar er reed iemand overheen...
Antwoord
heb verleden maand met de Dondervogel een taxi geramd, deze wilde nog snel even voor mij langs schieten...
niet dus: ik €11.000 schade, ( gekocht voor €4000 ;D ;D)
2000 kg Amerikaans staal doet het goed tegen een plastic jappenbumpertje Big Grin
[Afbeelding: t_15052007009m_81fbba2.jpg]
[Afbeelding: t_15052007007m_e3e5c5e.jpg]
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
Weet je wel zeker dat het een taxi was? ???
geen blauwe platen, geen taxibordje :o
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
yep, had net een meter ingebouwd, en blauwe platen.... is een belastingding, zijn ook taxi's met gele platen, betalen alleen wel BTW geloof ik, snap trouwens helemaals niets van Taxi's hier in A'dam: rijden legio BMW's X5-en rond, moet je wel een heleboel ritjes voor doen.
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
Taxi's met gele platen zijn gewoon snorders. Dus illegaal.
http://volvo240.jouwbegin.nl, meer dan 500 volvo 100 en 200 links.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)