Topics: 34
VolvoMafia schreef:a.huis schreef:Als we nou es hÃÃÃl hard roepen , PP is hier nog wel eens te vinden denk dat de rest terug is naar 240/260 register :-X
Op het forum van het register is hÃlÃmaal niemand te vinden...
Hard genoeg:
![[Afbeelding: untitledjr1.jpg]](http://img157.imageshack.us/img157/9057/untitledjr1.jpg)
;D
Ik ben er weer!!!!!!!
Heb het afgelopen half jaar verschrikkelijk druk gehad. Ben afgelopen week afgestudeerd en gaan samenwonen en ja helaas dan komen de hobby´s (tijdelijk) even niet aan bod....
Maar goed: kleine update, de 940 heb ik nog, de 242 (uiteraard) nog niks aan gedaan.
Probeer even weer wat bij te lezen maar heb wel erg veel gemist zie ik :
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Topics: 0
what about Dick, aka Divadi, nu ik aan Robberts 244 GLT denk ;D
edit<
damn Robberto, je bent me net voor, gefeliciteerd met afstuderen ed.!!!
nog immer bij Postbank in A'dam an die Arbeit?
pp#2 schreef:what about Dick, aka Divadi, nu ik aan Robberts 244 GLT denk ;D
edit<
damn Robberto, je bent me net voor, gefeliciteerd met afstuderen ed.!!!
nog immer bij Postbank in A'dam an die Arbeit?
Thanx!
Nee zit alweer een tijdje (terug) in A'dam Zuid-Oost met uitzicht op dat lelijke stadion
Topics: 67
TheSaint77 schreef:Er was eens een tijd...
http://picasaweb.google.com/avanberkum/V...9050679810
http://picasaweb.google.com/avanberkum/Volvolvorit2
http://picasaweb.google.com/avanberkum
hmmm die kop heb volgens mij vanmorgen ook nog gezien...
Robbert, van harte!!! Nu al samenwonen... hahahah klinkt goed. als Peter nou eens opschiet, kun je haar voorstellen hahahaha En inderdaad, Divadi ook niet meer gehoord na de verkoop van die Toy<kuchkuch>ta. Ziet ie te rentenieren op eea tropisch eiland? Of is ie de weg kwijt op zijn landgoed...
PP, zou je het zegt: ik zag door alle PP's het bos niet meer. Maar echt ouderwets spammen doe je niet zo veel meer toch? Jij bent toch de uitvinder van "Gezwam en ge-OH"...
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Topics: 42
had even Cold-turkey, zat als ik tijd had meer op Peugeotforum ivm. 404 & Samba,
maar nu alles het weer doet kom ik weer op het oude nest terug, met idd als ik even meer tijd heb genoeg bullshit, offtopic enz.
maar dat ik daarvan de uitvinder ben......
neeeeh, denk dat Henk van het register dit kan claimen met onzin uitkramen en verhaaltjes vertellen.
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Topics: 135
PP! schreef:had even Cold-turkey, zat als ik tijd had meer op Peugeotforum ivm. 404 & Samba,
maar nu alles het weer doet kom ik weer op het oude nest terug, met idd als ik even meer tijd heb genoeg bullshit, offtopic enz.
neeeeh, denk dat Henk van het register dit kan claimen met onzin uitkramen en verhaaltjes vertellen.
register? huh? welk register... ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
VolvoMafia schreef:Robbert, van harte!!! Nu al samenwonen... hahahah klinkt goed. als Peter nou eens opschiet, kun je haar voorstellen hahahaha En inderdaad, Divadi ook niet meer gehoord na de verkoop van die Toy<kuchkuch>ta. Ziet ie te rentenieren op eea tropisch eiland? Of is ie de weg kwijt op zijn landgoed...
Natuurlijk, niet te lang wachten met zulke dingen

Is Peter nou nog niet klaar met een rit... ik was al bang dat ik de rit gemist had ;D
TheSaint77 schreef:PP! schreef:had even Cold-turkey, zat als ik tijd had meer op Peugeotforum ivm. 404 & Samba,
register? huh? welk register... ;D
Nou ik zal je vertellen, ze hebben mij afgelopen zaterdag gebeld ;D
Of ik nog lid wilde blijven want ik had nog steeds niet betaald en ze hadden "ontdekt" dat de GLT nog onterecht bij de Registervloot onder mijn naam stond :
Topics: 135
klopt, hebben mij ook gebeld! ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
TheSaint77 schreef:klopt, hebben mij ook gebeld! ;D
Nieuwe PR methode ofzo ;D