Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
n' tipje van de sluier
hier zijn ze dan eindelijk ,veilig en wel voor de schuur.

[Afbeelding: pic01171kd.th.jpg]

[Afbeelding: pic01187jp.th.jpg]

[Afbeelding: pic01249jr.th.jpg]

heb ik mooi weer genoeg te doen het komende jaar als ik tijd over heb 8)
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Prachtig!!!!
Mijn auto is bijna even oud.
Ik denk dat het kofferdekseltje snel omgewisseld zal worden :-)
Van het weekend ff foto's maken met de mijne erbij :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
je meent het toch niet dat je dat spoilertje mooi vindt :twisted: :twisted: ??

mooie kar hoor! De sloper heeft vlgs mij een opstaande neus??? Is dat later gedaan oid of is ie van 84/85? En erg makkelijk, 2 turbo's met dezelfde kleur: hopelijk heb je dan 4 redelijke deuren etc.

Lpg erin en iedereen belastingvrij uitlachen vanaf 27 februari??
Antwoord
De sloper heeft inderdaad een grote neus ?n de grotere spiegels maar beide auto's zijn afgeven op 27 februari 1981. (toevallig h?)

misschien dat iemand mijn even kan uitleggen hoe dat nou zit met die verschillen in motorkap ,geen neus grote neus kleine neus
hoge roosters lage roosters , ik dacht dat deze serie met de verzonken roosters onder het voorraam geen verhoging hadden in de motorkap maar ik zit er blijkbaar naast :roll: :?

want deze sloper van 81 heeft ?n verzonken roosters onder het raam ?n een verhoogde neus met rechtop staande grille en dat geeft ,moet ik zeggen , mooie lijnen op de motorkap wat het nieuwere type weer niet heeft.

maar 27 februari is even te snel hoor om de boel af te hebben ,eerst even onder de auto kijken wat er nog aan gebeuren moet .

nieuw plaatwerk heb ik er gedeeltelijk bij gekregen voor de reserve
wielbak en spatbord randen en andere delen(spatbord)kan ik over zetten.

en de motor heeft ook een mooi tijdje niet gedraaid dus eerst even de tijd nemen om alles na te lopen.
Geen 940 LPT 1996
Antwoord
Funsdaf schreef:mooi hoor die 2 turbo's. Zelf zou ik de neus overzetten, vindt de grote neus er wel mooi bij passen, maar dat is mijn smaak.

Mijn 260 is trouwens maar 1 dagje ouder dan die van jou, (GS-27-GL)
Toch leuk.
Hebben ze die 2 dagen veel auto's op kenteken gezet (van GL t/m RS)
En 5 kg zwaarder,
zwaar he zo'n turbo!

de Turbo weegt precies evenveel als mijn rode 245 van 1990 , beide wegen 1305kg Confusedhock:

over de neus twijfel ik nog ,maar de lijnen van de motorkap vind ik erg mooi met het hoge en lage gedeelte. :-k

maar de intercooler gaat in ieder geval over ! 8)
Geen 940 LPT 1996
Antwoord
Nee! Platte neus houden! Ik zou gaan voor zo origineel mogelijk. De 81-ers hadden een platte neus, zie je er maar zeer weinig van ...
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Ticcie schreef:je meent het toch niet dat je dat spoilertje mooi vindt :twisted: :twisted: ??
hm.... 't gaat ... maar op de beurs was er een Italiaan die er 150 euro voor vroeg! Tenminste, als het een originele Volvo turbo sedan spoiler is ...
Antwoord
Huis, ik zou ook de platte neus houden. Stoer bij zo'n Turbo!
Mooi project, veel succes!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Volgens mij ook origineel, EN zeldzamer die flatnose. Ik vind het wel wat hebben. De hoge neus vind ik mooier bij een estate, maar dat is dan een questie van smaak natuurlijk.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
TheSaint77 schreef:De hoge neus vind ik mooier bij een estate, maar dat is dan een questie van smaak natuurlijk.

EN op een 264/265 natuurlijk! 8)
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)