Berichten: 845
Topics: 21
Lid sinds: May 2005
[quote=Rob ]
Zomaar een voorstel:
Hulpjes/koffieleuten/snuffelaars en kijkers betalen â¬5 voor de koffie en de broodjes.
Dit bedrag wordt in mindering gebracht op de â¬300 en het overblijvende bedrag wordt gedeeld door het aantal "echte" sleutelaars.
Rekenvoorbeeld:
11 sleutelaars
5 koffiedrinkers/broodjeseters
â¬300 - (5 x â¬5) = â¬275
â¬270 / 11 = â¬25,00
Eens? / Oneens? laat het horen.
[quote]
Ik heb niet direkt iets te klussen aan mijn auto en daarom vind het een goed idee om 5 euro voor de hulpjes te laten betalen. Je zal er altijd iets van leren.
Als ik 1 van de genoemde datums kan dan zal ik er zijn.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Berichten: 2.761
Topics: 38
Lid sinds: Mar 2005
Ik heb zelf waarschijnlijk ook niets te sleutelen, maar van mij mag het bedrag voor de hulpjes, snuffelaars best omhoog naar 7.50.
Voor dat geld krijg je nergens 2 tot 3 bakken koffie en 2 tot 3 broodjes(ik tel nu even heel zuinig)
Verder mogen er ook best mensen langskomen die niets te sleutelen hebben maar nog lang niet klaar zijn met ouwenelen na "de Posbank" 8)
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Berichten: 6.717
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
5 euro 7.50 voor "de vrienden van" lijkt me inderdaad wel goed te doen. Daarmee kan je ook voorkomen dat de echte sleutelaars alsnog een groot bedrag moeten ophoesten.
Ik ga de 21 weg en heb dan ook ongeveer een maand geen internet. (Honduras & Guatemala). Dus kan het in die periode niet waarnemen.
Daarnaast heb ik ook het probleem van niels 244, dat ik nu nog niet kan zien wat er eventueel moet gebeuren aan de auto. Juist met "experts"

en een brug erbij kan je alles even doorlopen.
Berichten: 368
Topics: 27
Lid sinds: Mar 2006
Er zijn begreep ik 7 bruggen, maar hoe doen we dat als we met 12 personen zijn?
Volvo 245 GLE 1979
Berichten: 2.761
Topics: 38
Lid sinds: Mar 2005
niet alles hoeft op een brug te gebeuren, er is werk zat wat gewoon op de grond gedaan kan worden
En anders moet er een verdeelsleutel afgesproken worden voor de bruggen.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Berichten: 845
Topics: 21
Lid sinds: May 2005
michiel schreef:Er zijn begreep ik 7 bruggen, maar hoe doen we dat als we met 12 personen zijn?
Erik 265 heeft toch geen brug nodig om zijn cc en radio te doen. er zijn vast meer die niet de hele dag een brug nodig hebben :-\
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Berichten: 3.256
Topics: 176
Lid sinds: Nov 2005
Citaat:Er zijn begreep ik 7 bruggen, maar hoe doen we dat als we met 12 personen zijn.
De dag duurt van 09:00 tot 17:00 uur; het lijkt me stug dat (als er al 11 man zijn) dat alle bruggen bezet zijn over de hele dag.
Er zijn vast ook wel "grond"-klusjes uit te voeren (daar waar je geen brug voor nodig hebt).
@Dop: zie dat je net ook je bedrag hebt verhoogd, laten we het dan idd eerst op 7,50 houden.
Berichten: 368
Topics: 27
Lid sinds: Mar 2006
klinkt wel logisch, had ik niet aan gedacht. (dat soort dingen doe ik meestal thuis in de garage.) Ik moet alleen nog zorgen dat ik in juli kan.... detail....
Volvo 245 GLE 1979
Berichten: 102
Topics: 10
Lid sinds: Nov 2006
ja, 7,50 lijkt me prima voor de vrienden van enzo, houden we het voorlopig daar even op wat mij betreft..
Denk dat tijdens de koffie als iedereen er is even bespreken hoe en wat te doen met de bruggen en dan kan meteen de betaling geregeld worden..
Gereedschap, daar geldt voor zelf meenemen? dus ook dingen als compressiemeters enzo? Iedereen zoveel mogelijk meenemen?
Berichten: 2.761
Topics: 38
Lid sinds: Mar 2005
ik kan het zo snel ff niet vinden, maar ergens stond idd dat je zoveel mogelijk eigen gereedschap mee moest nemen.
Mocht het toch aanwezig / te gebruiken zijn dan kun je het gewoon in je auto laten liggen

Maar ik roep altijd maar
beter mee verlegen dan om verlegen
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986