Topics: 7
TheSaint77,
Het is een CD-auto met diplomatieke onschendbaarheid. Het controleren van wegenbelasting heeft niets met mijn forensisch werk te maken. Ben toch echt bang dat het op houd. Maar goed, ik heb weer een verhaal voor de vriendenkring. Hebben ze weer iets om me uit te lachen ;D
Topics: 52
Peetr, ik vind het jouw burgerplicht om die mevrouw te laten weten dat ze vanwege haar diplomatieke onschendbaarheid helemaal niet zo netjes in een parkeervak hoeft te parkeren. Neem je verantwoordelijkheid!
Mijn burgerplicht?? Okay, okay, ik laat haar thuis ophalen door een arrestatieteam. Dit wordt natuurlijk gevolgd door een reactie van George dobbeljoe Bush die een inval doet in ons land. Hierdoor onstaat er waarschijnlijk een Europese oorlog waardoor Iran zijn raketten kan afschieten. Ja, ik doe het.
Kan je meteen in de verwarring die Volvo vorderen.
citaat: Kan je meteen in de verwarring die Volvo vorderen.
Ik ben alles nu aan het opstarten. De minister is bijna op de hoogte.
Topics: 25
Dit is een auto met diplomatieke platen en daar zul je bij de RDW zeker geen gegevens over krijgen,met welke reden dan ook.
Diplomaten worden uit veiligheidsredenen extreem afgeschermd,jij zou wel eens een terrorist kunnen zijn met duistere bedoelingen zo redeneren zij.
Dat checken van de motorrijtuigenbelasting loopt op voorhand ook spaak: diplomaten met CD kentekens betalen helemaal geen belasting! ook niet voor invoer van auto's. Zelfs boodschappen (zoals drank en sigaretten)kunnen zij belastingvrij doen!
Als je de auto zou kunnen kopen moet je dus ook alle invoerrechten betalen als een auto die van buiten de EU wordt geïmporteerd(BPM en importbelasting ong.29%). De auto zal ook bij de RDW gekeurd moeten worden.
Reken op een kostenplaatje van tussen de 1000 en 1500 euro afhankelijk van de waarde.
Bijft wel een erg leuke en aparte auto,zelf heb ik er ook zo een met een TDS(tourist and diplomatsales) sticker en mijn maatje ook.
Deze auto's kun je namelijk direct bij de fabriek kopen en echt helemaal zelf samenstellen qua uitvoering en opties.
Misschien is het een idee om in die garage te posten om te zien of zij er nog eens komt?
volvo200liefhebber schreef:Diplomaten worden uit veiligheidsredenen extreem afgeschermd
Waarom rijden ze dan niet allemaal Volvo?
Topics: 107
volvo200liefhebber schreef:Dat checken van de motorrijtuigenbelasting loopt op voorhand ook spaak: diplomaten met CD kentekens betalen helemaal geen belasting! ook niet voor invoer van auto's. Zelfs boodschappen (zoals drank en sigaretten)kunnen zij belastingvrij doen!
Shit, heb ik toch het verkeerde beroep gekozen
Volvo200liefhebber,
Bedankt voor je info. Ik kan nu gerust gaan slapen in de wetenschap dat het toch allemaal duurder en anders was geworden dan ik eerst dacht!