Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FOTOGRAFEER JE SUF OP TV!!!!
Heb ik weer , telkens als ik op de bank ga liggen en de tv aanzet rijden ze een 240 tebarst >Sad

Nu net weer , lig ik lekker te zappen zie ik dat er een blauwe 245 frontaal op een Chevy pick-up rijd .

[Afbeelding: lawandorderwy9.jpg]

[Afbeelding: lawandorderzf5.jpg]
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Een doodsoorzaak doordat de Volvo op de Chevy reed?
Antwoord
Dat heeft die chevy toch zeker niet overleefd ??? :'( ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
ik vrees allebij niet >Sad
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Gisteren gezien op TV in een Nederlandse speelfilm uit 1980 (de naam van de film is me ontschoten) een muisgrijze Volvo 245 met kenteken DX-77-RS.

De Volvo speelt een wat dramatische rol in de film. Een gezinnetje is op weg en Pa gooit achteloos een zak met eetafval uit het raam. Een jongen op een crossmotor krijgt de zak tegen zijn helm, raakt van de weg en loopt een dwarsleasie op als hij met zijn rug op een betonnen paaltje belandt. Naderhand pleegt hij zelfmoord (nee,niet die man van de Volvo 245 :-X)

Ik heb even het kenteken ingetoetst in de RDW database maar "er zijn geen resultaten gevonden".
Dus waarschijnlijk is de auto al gesloopt. Zonde! En hij zag er nog wel zo goed uit Big Grin
Of misschien dat op de auto niet de originele platen zaten. Bij een film weet je het maar nooit.
Antwoord
Spetters ..

Was die film waarschijnlijk ..
Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)

Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K  / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K
Antwoord
pwassink schreef:Spetters ..

Was die film waarschijnlijk ..

Oh ja, natuurlijk.
Antwoord
O ja, ik had deze nog op mijn telefoon staan:

[Afbeelding: dsc00750wq2.jpg]

Nee, ik zit echt niet met mijn fototoestel in de aanslag voor de tv, maar dit beeld verscheen precies toen ik de HDD-speler pauzeerde omdat mijn dochter de kamer in kwam. Het was in de zeer spannende Britse detectiveserie Messiah, op de Belg, en deze 240 GL estate kwam veelvuldig in beeld. En wat een schitterende kleur!
Antwoord
Deze week ontdekt, in het clipje van 'swedish designer drugs' van Daan (een Belgische muzikant) komt een donkerblauwe 245 voor en zingt hij:
When I showed them the lights
of my two forty five deep blue break
they all stood up and sang
about swedish designer drugs

Hier is de link naar de clip:
http://www.youtube.com/watch?v=Ko_QKDM3Syw
groeten
Antwoord
Frisse gasten, niet echt Volvo types en een heel eigen invulling van "clean". :Smile
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)