Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Informatiemiddag bij Dinitrol Anti-Roest Center Gosliga te Leeuwarden
Erik265 schreef:@Peter
Ok, met uitzondering van jouw 'barrel' dan Wink

>Sad >Sad >Sad >Sad >Sad >Sad >Sad >Sad

Pas op hoor!!!
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Citaat:Mijn auto is klaar, ik moet 'm alleen nog ff ophalen. Peter?? Knipoog Nee, ik ga lekker met de trein en neem mijn "oude" digitale camera mee. Als het enigzins mogelijk is wil ik 'm nog ff op de brug zien, en wat foto's maken. Volgens Piet die ik vandaag aan de telefoon had "zat de auto er goed in" en zou hij voorlopig niet meer roesten Nu maar hopen dat de techniek het volhoud, maar daar heb ik al van alles aan gedaan (lees laten doen) aan mij zal het niet liggen dus.

Niet vergeten om met je vinger de gaatjes te testen!

Ik hoop dat je nog heeel lang plezier van je mooie Volvo hebt.
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
sorry heren nogal off-topic maar ik moet het toch even zeggen.....wat heeft die postma toch een mooie bak.
Mijn 1e 245 had ook die kleur, toen vond ik hem niet mooi nu zou ik maar al te graag die kleur over m'n eigen ME-blauwe bak willen hebben.
De eerlijkheid gebied wel te zeggen dat die van mij uitgepoetst leek met prikkeldraad.

Daarnaast steekt die van postma met kop en schouders boven mijn ex-245 uit qua roestvrij zijn!
Eigenlijk zouden auto's in die staat op kosten van het rijk getectyleerd moeten worden.
Dat geldt ook voor de andere volvo's op getoonde foto's

Antwoord
Leuk zo te lezen + jullie gevoel dat dit een tectyleerbedrijf is waar echt vakwerk wordt geleverd: dat idee had ik vooraf ook en toen ik m'n Turbo weer ging ophalen zat ie inderdaad van onder tot boven heerlijk in de tectyl. Goed gevoel als je er zoveel tijd in hebt gestoken om de roest uit te bannen!

1 tip: zorg dat je klaar bent met de technische werkzaamheden aan de onderkant: ik moest en moet nog eea doen en zit elke keer met al die bagger aan m'n handen en gereedschap. Er zijn zelfs monteurs die weigeren aan je auto te werken als ie zo'n behandeling heeft ondergaan en ik kan me daar iets bij voorstellen.
Antwoord
De foto's die ik gemaakt heb zijn niet heel erg duidelijk, maar deze vond ik wel heel leuk
[Afbeelding: phto0005qf4.th.jpg]
[Afbeelding: phto0004lr9.th.jpg]
Antwoord
240diesel schreef:sorry heren nogal off-topic maar ik moet het toch even zeggen.....wat heeft die postma toch een mooie bak.
Mijn 1e 245 had ook die kleur, toen vond ik hem niet mooi nu zou ik maar al te graag die kleur over m'n eigen ME-blauwe bak willen hebben.
De eerlijkheid gebied wel te zeggen dat die van mij uitgepoetst leek met prikkeldraad.

Daarnaast steekt die van postma met kop en schouders boven mijn ex-245 uit qua roestvrij zijn!
Eigenlijk zouden auto's in die staat op kosten van het rijk getectyleerd moeten worden.
Dat geldt ook voor de andere volvo's op getoonde foto's

Dank u.

Ben overigens afgelopen vrijdag in Hoogkerk geweest bij de tegenhanger van Goslinga. Ik kan niet anders melden dat alles netjes is afgehandeld. De paar plekjes die vergeten zouden zijn valt reuze mee. Zijn met een endoscoop naar binnen geweest en alles is keurig behandeld.
Dat boven de versnellingsbak niks zit zegt men op dat het daar dusdanig warm word dat roest daar geen kans heeft,... Klonk logisch allemaal.

Onze Piet belde me nog met de vraag of ik ook nog langs kwam, melde hem dat ik net bij Span vandaan kwam. Toen ie dat door had, had ie gelijk wat minder interesse,.... Nou ja igg,... tegen de winter auto maar eens tectyl beurtje geven.
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
Fijn voor je. Piet heeft mij ook al gebeld. Hij begint er een beetje op aan te dringen dat ik een afspraak moet maken. :-X
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
Postma 245 GL schreef:Onze Piet belde me nog met de vraag of ik ook nog langs kwam, melde hem dat ik net bij Span vandaan kwam. Toen ie dat door had, had ie gelijk wat minder interesse,.... Nou ja igg,... tegen de winter auto maar eens tectyl beurtje geven.

Ik heb ook eens een auto laten doen in Hoogkerk en vond het heel goed geregeld allemaal.
Inderdaad ook voor en na de behandeling zelf alles op het endoscoopscherm kunnen bekijken. zag er prachtig uit.
Volvo 240 GL estate B230f&nbsp;&nbsp; '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67
Antwoord
Mooi dat het toch goed gedaan was, Jan. Smile
Het is toch wel een prettig gevoel als alles in orde is. (en dat je dat zelf ook kunt bekijken Wink)
Ik vond verder onze Piet wel een vakman, maar ook wel een beetje een stemmingmakertje. :-X
Antwoord
Piet heeft mij intussen ook gebeld, en toen ik zei dat ik eerst mijn auto 100% technisch in orde wil maken, alvorens ik (veel) knaken uit ga geven aan het conserveren van mijn bolide, was hij vrij kortaf :-\
Jammer dan.

Als mijn auto nou in concoursstaat was en er verder ook niets meer aan te sleutelen viel, dan had ik niet lang na hoeven denken.
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)