Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Informatiemiddag bij Dinitrol Anti-Roest Center Gosliga te Leeuwarden
#31
Voor iedereen die nog lang plezier wil hebben van zijn auto echt een aanrader. Wel een beurs met veel geld meenemen. (700 euro)
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
#32
Erik265 schreef:Johan, een mooi verslag en prachtige foto's. Het busje was trouwens een Ford Transit.

Het was een geslaagde middag. Als het aan Piet had gelegen hadden we allemaal lopend naar huis gekund, want onze 'roestbakken' hadden er allemaal wel kunnen blijven Big Grin

Voor degene die niet mee waren: Postma en ik hadden onze auto's bij een concurrent laten behandelen en bij nadere inspectie bleek dat de behandeling vrij opppervlakkig was gebeurd. We konden zelf voelen dat er geen Tectyl in de balken was gespoten en zelfs de kunststof platen van de wielbakken waren niet losgehaald. Slecht werk afgeleverd dus en deze tectylboer kan zowel van Postma als van mij een vervelend telefoontje verwachten >Sad

Alle aanwezigen bedankt voor jullie komst. Het was een geslaagde middag ;D

Erik Tsjek je mailbox ff.
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
#33
Ik heb al getsjekt, alleen maar Viagra en casino's. Geen meel van Jan.
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
#34
Er zijn meer berichten dat er problemen zijn met pb. Misschien beter om rechtstreeks te mailen.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
#35

Ook ik was er bij
Inderdaad heel erg interessant, en goed om te horen dat mijn auto de moeite waard was om een behandeling te geven.
Ik had hem daar bijna laten staan, alleen toen kwam het besef dat ik beter het geld eerst in onderhoud kan steken (technisch cq veiligheid) ipv
de bodem te conserveren.
Als mijn auto nou voor de rest ook helemaal in topstaat zou zijn, dan had ik het wel laten doen.

Hier nog een paar foto's van 3 bolides
(Voor de rest heb ik hoofdzakelijk foto's genomen van mijn draagarmen en rubbers ivm de vervanging hiervan)

Postma
[Afbeelding: gosliga1cb6.th.jpg]

BertN
[Afbeelding: gosliga3dw7.th.jpg]

Postema
[Afbeelding: gosliga2ko8.th.jpg]
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
#36
Leuke foto's heren
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
#37
Mijn foto's volgen nog.
@Swingmill,
Piet kende niet alleen in ieder fries dorp mensen, maar zelfs bij mij in het dorp (200 kilometer weg) :o
De omweg is met plezier gemaakt, Johan Wink
@Erik 265,
Hij wilde niet alle auto's daar houden om te behandelen, de mijne vond hij te slecht :-X

Nogmaals, geen verloren middag Smile
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
#38
@Peter
Ok, met uitzondering van jouw 'barrel' dan Wink
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
#39
Zal morgen ff langs tectyleer bedrijf om te horen wat er aan de mijne gedaan kan worden. Of ze idd te weinig hebben aangebracht dan wel vergeten hebben.

Hou u op de hoogte.
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
#40
Mijn auto is klaar, ik moet 'm alleen nog ff ophalen. Peter?? Wink Nee, ik ga lekker met de trein en neem mijn "oude" digitale camera mee. Als het enigzins mogelijk is wil ik 'm nog ff op de brug zien, en wat foto's maken. Volgens Piet die ik vandaag aan de telefoon had "zat de auto er goed in" en zou hij voorlopig niet meer roesten Nu maar hopen dat de techniek het volhoud, maar daar heb ik al van alles aan gedaan (lees laten doen) aan mij zal het niet liggen dus.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)