1 March 2007, 22:26
geen b30 in een 740 maar gewoon in een 164.... 
Is goed laat maar wat weten, zo'n haast heeft het niet!

Is goed laat maar wat weten, zo'n haast heeft het niet!
|
Intercoolianation
|
|
1 March 2007, 22:26
![]() Is goed laat maar wat weten, zo'n haast heeft het niet!
1 March 2007, 23:07
Is goed laat maar wat weten, zo'n haast heeft het niet! ik weet nog wel een spruitstuik te liggen voor een b30 met 2 carbs. gebruikt in een boot (volvo penta). is dat niet wat?? ik zal het ff in de gaten houden maar misschien is er ook nog wel 1 met 3 carbs. Ik heb nog een 100531 kop liggen die ook de deur uit zal gaan. Anderen die interesse hebben, laat maar wat weten. in die 531 cil.kop heb ik wel intresse en voor je ic ook wel.
2 March 2007, 10:23
Wat er met die b30 precies zou moeten gaan gebeuren weet ik nog niet precies maar als er bijvoorbeeld sprake zou zijn van een b30+T dan is een carb niet de beste optie, volgens mij zijn er maar een paar carbs die kunnen werken onder druk.......
Als het een NA motor zou blijven is een leuke carburateur opstelling wel leuk.....maar kees de b30 blokken met carb die ik tot nu toe heb gezien hadden allemaal 2 carburateurs wel enkele dat wel, of heb jij het over dubbele? En die drie hoe zit dat dan (3x2?) Ik zal even afwachten hoe het met Jelmar zit, zou wel zo netjes zijn he ![]() Kees heb je misschien nog ergens anders interesse in dingen uit een 740 B230FT? Of iemand anders......... ;D
2 March 2007, 21:15
Kees heb je misschien nog ergens anders interesse in dingen uit een 740 B230FT?
wat heb je nog? de hele elektrische instalatie van het motor gebeuren is misschien wel wat! de injectors is ook ok. de complete opbouw van het inj. systeem is ok. idd 2 enkele carbs. en idd 3x2 opstelling . ook enkele carbs
3 March 2007, 11:54
Dan zal ik dat voor zoverre ik dat zelf niet meer nodig heb, voor je aan de kant leggen want ik heb wel zo'n idee dat ik nog wel eens van je diensten gebruik zal maken. ;D
ohja kees, dat 3x2 spruitstuk is dat ook bruikbaar voor iets als 3 stromberg carburateurs of zit er al iets van carbs bij? Ik heb op turbobricks net gelezen dat een stromberg 175 CD een carburateur zou moeten zijn die wel met turbodruk overweg zou kunnen, is dat dezelfde carburateur als er vaak op oudere 240's te vinden is? is die stromberg een draw through carburateur?
3 March 2007, 20:26
Ik ben even bezig met van alles, ik zal asap wat laten weten !! ;D
3 March 2007, 23:11
ohja kees, dat 3x2 spruitstuk is dat ook bruikbaar voor iets als 3 stromberg carburateurs of zit er al iets van carbs bij?
ik weet niet wat voor carb"s erop zitten. ik weet niet of de spruit + 3 carb's dit jaar word gebruikt. zo niet kan ik vragen of het handel is. het spruit met 2 carb's is vrij op dit moment. geef me maar een PB over de spullen wat je kwijt zou willen
4 March 2007, 15:20
Jelmar schreef:Ik ben even bezig met van alles, ik zal asap wat laten weten !! ;DIk wacht in spanning af
4 March 2007, 23:03
Zeg eh, Jelmar, wanneer kan ik die intercooler van je bekijken? Kun je nog ff wat foto's maken?
:
4 March 2007, 23:10
ik heb wel ergens foto maar daar zie je het niet goed.
de auto ondergaat nu een krachtkuurtje en staat dus niet voor de deur 'helaas' ... |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|