Topics: 44
ik zag deze stabstangen voor een gt op mp staan
en vroeg me af of deze ook op een turbo passen
ivm de brandstofslangen die daar lopen
http://auto-diversen.marktplaats.nl/onde...FwA%2B17qN
ze zijn wel erg duur maar als ze passen zou dat een mooie upgrade zijn
Volvo S70R B5234T4 M59
Topics: 17
zijn geen echte stab.stangen, maar de getoonde stangen worden tussen de veerpoot en schutbord gemonteerd.
De stangen verhinderen teveel beweging van de voorpoot ophanging en dragen daardoor bij tot een beter weggedrag.
Weet niet of daar bij een Turbo ruimte voor is.
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Topics: 74
Ik heb al contact gehad met die mijnheer (Koningbertone) (is hier ook actief, zie
http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...pic=2900.0 ) en die dacht dat ze wel gingen passen, maar graag wil ie het bij mij proberen. Ik krijg ze dus binnenkort en dan laat ik het weten. Ook krijgen ze over een tijdje de stabstangen welke van poot naar poot gaan.
Topics: 30
Oehh,
namaken van rvs en hoogglans polijsten, moet ook wel op een 6 pitter passen lijkt mij.
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Topics: 36
Kan KoningBertone geen Forumaanbieding doen? ???
Ik doe wel mee dan ;D
Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Topics: 17
[Kan KoningBertone geen Forumaanbieding doen?
Ik doe wel mee dan ]
Anders ik wel
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Topics: 54
BirnieF245 schreef:zijn geen echte stab.stangen, maar de getoonde stangen worden tussen de veerpoot en schutbord gemonteerd.
De stangen verhinderen teveel beweging van de voorpoot ophanging en dragen daardoor bij tot een beter weggedrag.
Weet niet of daar bij een Turbo ruimte voor is.
Denk het wel , ik heb ze van mijn sloop turbo afgehaald en op de GL gezet , staat leuk onder de kap maar verder weinig merkbaar verschil.
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Topics: 74
Ik heb ze van hem voor 35 euro incl. verzendkosten.
Ik heb ze vandaag erop gezet trouwens, maar met rijden nog weinig verschil kunnen merken. Wel heel iets minder overhellen heb ik het idee. Ik ben benieuwd of zo'n brug nog meer helpt. Lijkt me van wel? Ze passen iniedergeval wel:
En wat is dit trouwens? Er lopen een rode en een witte draad naar toe. Geen idee waar het voor is:
Topics: 11
is er vraag naar deze stangen als ze evt nagemaakt worden en afhankelijk van de hoeveelheid de prijs rond de 50 euro zit?
Volvo 240 dl '90 414000 YK36BH ipd 25/22 gele koni's 4cm verlaagd<br />Volvo 245 turbo int. megasquirt project '84 312000 LG39LH RIP<br />Volvo 360 GLT '88 TB33XF<br />Volvo 244 '79 B230F LPG ipd 25/22 bilsteins rondom 4cm verlaagd
Topics: 6
Deze stangen zijn er toch voor bedoeld om de veerpoten ( gekoppeld met een veerpootbrug) niet naar achteren of naar voren te kunnen laten bewegen...?
Volgens mij moet dit dus worden gecombineerd met een veerpootbrug.... ???
En inderdaad lijkt het niet onmogelijk om zulke stangen zelf in elkaar te knutselen.
Gewoon een ijzeren pijp/stang op maat maken en de uiteinden plat slaan.
Zo gaan wij het ook doen, en zo wordt het binnen de volvo original cup ook gedaan.
groeten Dennis.
http://www.rallyteam-k-b.nl