Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Informatiemiddag bij Dinitrol Anti-Roest Center Gosliga te Leeuwarden
zondag 4 maart
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Peter Timmer schreef:De datum is genoteerd, dus als er geen gekke dingen gebeuren ben ik van de partij. 8)
Ik ben wel blij dat het pas om 13.00 uur begint, ik heb voor die tijd nog een ritje van 2 uur voor de boeg Tongue
Ik hoop dat ik kan! Zullen we dan samen reizen Peter?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Ik heb de kalender aangepast. Jullie kunnen je aanmelden door op het evenement te klikken onder de kalender! :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ik heb in 2004 ook een Dinitrol anti-roest behandeling gedaan met de 264GL. Ik ben uiterst tevreden. Deze was echter wat centraler in het land.

Jan van Egmond in Alphen a/d rijn.

Kost een hoop maar ik heb nog steeds geen spijt!

check http://www.antiroest.nl

Ronald
264 RULES!!!!
Antwoord
hey bedankt voor de info/link, wat kost zoiets? Want dat is makkelijker qua afstand, ook voor mij.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Vanaf een eurotje of €350,... Ik zelf heb er €500,- voor moeten betalen (incl vervoer en handlingkosten).
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
Ik heb bij Gosliga 800 betaald, en kon binnen een week terecht.
Bij Van Egmond was de wachtlijst een paar maanden, en noemde de prijs van 1200.

Rondshoppen kan dus lonen, en eventuele extra reiskosten verdien je mogelijk snel terug!

Geen idee waarom die verschillen er zijn, en waarom Postma goedkoper uit was. (jaargangen? of Friezen-prijsje terwijl ik belde met zachte-g? ???)
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord
henqui schreef:
Peter Timmer schreef:De datum is genoteerd, dus als er geen gekke dingen gebeuren ben ik van de partij. 8)
Ik ben wel blij dat het pas om 13.00 uur begint, ik heb voor die tijd nog een ritje van 2 uur voor de boeg Tongue
Ik hoop dat ik kan! Zullen we dan samen reizen Peter?

Ik vind het prima! ;D
Laat tegen die tijd maar ff weten of je idd mee gaat.
Dan kunnen we ook afspreken hoe en wat precies.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
TheSaint77 schreef:hey bedankt voor de info/link, wat kost zoiets? Want dat is makkelijker qua afstand, ook voor mij.

De kosten zijn hoog.

beginnend met eerst een kijkdag, waarbij met een camera in de koker balken wordt gekeken e.d.

Als de auto een behandeling waardig is ben je deze ca een week kwijt. Aanleveren met de deurbekleding en kofferbak kleding verwijderd. dan gaan ze de auto eerst goed reinigen in de balken en randjes e.d. Daarna wordt die gedroogd. Vervolgens wordt alles met een dunne goedje bewerkt. De gehele onderkant is ook nog eens in een dikke coating gezet.

het hele verhaal koste mij,..900 euro! Duur? Ja heel duur!! Is het het waard? Voor mij wel!!

Ronald
264 RULES!!!!
Antwoord
Er mogen wel wat meer mensen zich aanmelden!!!!!! Er is nog plek!!!!!!!!
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)