Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VOLVOGRAFEER JE SUF!!!! #2 @Volvolvo.nl!!!
Michiel, volgens mij zit op die GLE hetzelfde roofrack, dus sla je slag!
Antwoord
Als ie ook een goede automaat bak heeft wil ik hem wel hebben!!! Waar staat dit barrel?
Volvo 245 GLE 1979
Antwoord
Inderdaad zonde van deze 245. Deze volvo staat in Hillegom, vlakbij het treinstation.

Antwoord
En deze is in Google Earth wel te spotten:

Volgens mij net iets linksonder de punaise.
Fantastisch, die Google earth, want ben nog nooit in Hillegom geweest!

[img width=800 height=567]http://jungerius.net/volvo/volvolvo/245-hillegom.jpg[/img]

Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord
Mes excuses, maar geloof niet dat die locatie klopt hoor. Ten opzichte van die weiden, die gracht, de weg?? Wink
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
Volgens mij klopt ie wel aardig zo.

De dingen waarop ik dat baseer:

Het water dat in het verlengde ligt op de foto en iets voor auto ophoudt is wat groenig op de sat.beelden.
Verder klopt het groen redelijk goed, en dat camoufleert wel de panden links en rachts buiten de foto.
dan nog het naar rechts wegdraaiende pad.
en niet te vergeten, maar niet op de bijgevoegde satelietbeelden te zien, de daken op de achtergrond van de foto (zwart en rood) kloppen vrij goed met de daken die iets buiten de sat.beelden.
Zelfs de hoek waaronder de auto langs het pad staat klopt!

Al met al dacht ik m toch gevonden te hebben....

Maar Willem heeft hem gespot, dus mogelijk kan die uitsluitsel geven?

En Rubicon, ik meende dat je uit Vlaanderen kwam. Toch bespeur ik wat 'Waals' in je post.... Wink
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord
Ik heb ook eens op Google Earth zitten neuzen en volgens mij heeft Bart het bij het rechte eind... de bebouwing helemaal aan het einde van de sloot lijkt inderdaad ook te kloppen. Knap speurwerk! Jammer dat Hillegom niet net zo scherp is als Utrecht en Den Haag...

Ik ben trouwens best benieuwd of er forum-Volvo's zijn die echt duidelijk zichtbaar zijn op Google Earth. Volgens mij staat die van mij - de rooie DL nog - op de stoep... (met startkabels aan de 2cv verbonden, die blijkbaar weer eens niet wilde starten). Maar Dordrecht is niet duidelijk genoeg om het zeker te weten.
Antwoord
Het zal dus wel aan mij liggen, maar ik zie het er echt niet in :-\

Heb je nog meer foto's, Willem? ;D

@ Bartju We zijn dan ook een twee-, pardon, drietalig landje hà Big Grin
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
Inderdaad jammer dat niet heel Nederland die 'stadse' reoluties heeft. Maar zal wel komen denk ik.
Niettemin, Nederland staat al aardig op die digitale kaart, i.v.m. een heleboel andere plekken!

@Rubicon, ik wist wel dat jullie land meertalig is, en ook de Ostkantons telde ik al mee.
Maar ben opgegroeid in de (NL) gemeente naast Voeren.
En daar is het niet zo gebruikelijk dat de inwoners net zo meertalig zijn als het land! Big Grin
Antwoord
De plek die BartJu aangeeft klopt helemaal. Hij staat inderdaad langs de stationsweg. Staat direct naast een bollenschuur, op de foto zie je op de achtergrond ook de bollenvelden ;D

Toch snel te vinden met google Earth ;D
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvolvo turbo onderonsje henqui 21 11.407 17 September 2006, 10:03
Laatste bericht: abbabak
  1e Smallest Volvolvo meeting 2006 Robbert242DL 12 8.984 23 January 2006, 20:54
Laatste bericht: Peter Timmer

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)