Topics: 42
Verstralers staan ook leuk,.... wat voor maat/ merk is dat? misschien wat voor op de 245
Het zijn Hella's, volgens mij de comet 150. Maar zal zo even voor je kijken.
edit: Hella Comet 500, diameter van 15 centimeter. Waren niet heel duur, maar vind ze aan de kleine kant voor z'n neus.
Topics: 135
Sorry Dirk, ik denk dat ik mn zuur verdiende poen voorlopig effe aan mn volvo 245 uit ga geven aangezien ik die al een paar jaar op mij wacht. Ik denk dat je er zeker wel 3000 tot 4000 voor kan vragen als hij in perfecte staat is.
Ik zou als ik jou was gewoon lekker in die mooie chocoladebruine Volvo blijven touren. Zoeen vind je niet snel meer namelijk.
En wat betreft die S70...Plaats een leuke gratis zoeker in de Volveiling hier op de site (linkermenu) Ik ben wel benieuwd namelijk!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Wist niet dat S70 ook geplaatst mocht worden. Hij staat ook op marktplaats + op volvoforum.
Ik ga nu stage lopen en zet hem er z.s.m. op.
Topics: 135
Dirk242 schreef:Wist niet dat S70 ook geplaatst mocht worden. Hij staat ook op marktplaats + op volvoforum.
Ik ga nu stage lopen en zet hem er z.s.m. op.
natuurlijk wel!! Hoe meer volvo hoe leuker. En volgens sommige is een S70 ook al bijna een klassieker... ;D ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 163
Hij is zeker mooi Dirk, heb deze foto al eerder gezien. Ik dacht dat jij de nieuwe eigenaar was, maar zo te lezen ben je tot inkeer gekomen en hebt hem zelf gehouden.
Topics: 257
fantastische kleur! Mooi frontje ook!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Voor de liefhebbers er staan meer foto's bij de voorsteltopics!
Topics: 0
Kwam ik onderweg tegen :o
Turn up the signal, wipe out the noise.