Topics: 9
Zijn er hier nog mensen van het prachtige VOLVOLVO forum die van plan zijn om op 1 april 2007 naar de Elandrun in Lelystad te gaan?
http://www.volvo700vereniging.nl/?q=node/9549
groeten Wouter
Volvo 240 GLT<br />Volvo 240 VAN (overleden)<br />Volvo 340 met jarratel aandrijving
Topics: 42
Zolang het geen grap is dit natuurlijk wel ff leuk om te kijken.
Topics: 26
Nee, dat is geen grap. Datum stond allang vast. Erg leuk om eens te gaan kijken, een aanrader.
Topics: 31
Citaat:Deelnemers worden door de organisatie ingedeeld in negen klassen. Het spreekt voor zich dat het verschil tussen een B4B een B20, B30 of zelfs een B5234 (850) tamelijk groot is.
Is er ook een klasse voor de D24? 8)
Maar lijkt me wel leuk om daar eens een kijkje te nemen.
1980 GL Diesel (USA)
Keer wezen kijken daar met
http://www.gummen.org erg leuk allemaal.
Zijn er mensen uit de omgeving Eindhoven of Tilburg die hierheen gaan? Mij lijkt dit dus superleuk, alleen ik ben geen lid van een club oid. Dan zit het er waarschijnlijk niet in als ik het goed lees.
Dirk242 schreef:Zijn er mensen uit de omgeving Eindhoven of Tilburg die hierheen gaan? Mij lijkt dit dus superleuk, alleen ik ben geen lid van een club oid. Dan zit het er waarschijnlijk niet in als ik het goed lees.
Voor zover ik weet hoef je niet lid te zijn om alleen te kijken. Zou je mee willen doen moet je ff op het bovenstaande forum kijken voor tekst en uitleg.
Voorwaarde is dat er ook alleen gereden mag worden in clubautoâs. Lidmaatschap van ÃÃn van de Volvo clubs of registers is uiteraard verplicht.
Dat wil dus niks zeggen?
Dirk242 schreef:Voorwaarde is dat er ook alleen gereden mag worden in clubautoâs. Lidmaatschap van ÃÃn van de Volvo clubs of registers is uiteraard verplicht.
Dat wil dus niks zeggen?
Gewoon daar even vragen dus,.... ;D
Topics: 19
Ik ben er 2x geweest; Ãrg leuk evenenment is het! Er werden ook enkele wildcards verdeeld gedurende de dag. Zo reden er 440-ers mee en daar is dus gÃÃn club van. Tot dan iig!
Niets is zeker, zelfs dat niet