19 January 2007, 20:38
Bij de restauratie van mijn volvo 245, hebben wij ook de tank geheel gedemonteerd en gereinigd (van buiten en binnen). Hierbij hebben wij ook het 'electrische mechanisme' in de tank (ronde dekseltje aan de bovenzijde met aansluiting van de leidingen en brandstofmeter) verwijderd en dit onderdeel eruitgehaald. Voor de goede orde gaat het hierbij om een brandstoftank met retourleiding voor een injectiemotor (turbo e.a.).
Waar ik nu naar opzoek ben, is een afbeelding van het gehele onderdeel. Het probleem is namelijk dat ik een los onderdeel heb gevonden in de tank, die ik niet precies weet te plaatsten. Het gaat hierbij om een soort sokje van gaas (lijkt op een filter). Ik weet echter niet precies waar deze op hoord, waardoor ik op dit moment de tank nog niet kan monteren. Eerder heb ik al een versie van vadis gedownload opzoek naar afbeeldingen, maar deze krijg ik nog niet aan de praat (tevens ander topic).
Iemand die hier informatie over heeft?
Waar ik nu naar opzoek ben, is een afbeelding van het gehele onderdeel. Het probleem is namelijk dat ik een los onderdeel heb gevonden in de tank, die ik niet precies weet te plaatsten. Het gaat hierbij om een soort sokje van gaas (lijkt op een filter). Ik weet echter niet precies waar deze op hoord, waardoor ik op dit moment de tank nog niet kan monteren. Eerder heb ik al een versie van vadis gedownload opzoek naar afbeeldingen, maar deze krijg ik nog niet aan de praat (tevens ander topic).
Iemand die hier informatie over heeft?