Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PU bussen (en meer) 'group buy'
Even on-topic:

Hoe staat het ervoor met de "bestelling" ?

Avalance rekende geen schokkend bedrag voor verzenden.. Group-buy is denk ik enkel interessant voor de korting. Maar ik ga er wel van uit dat we een naheffing krijgen en dus 25% meer moeten betalen.

Ik wil wel graag mee doen voor een complete set met alle rubbers voor voor en achteras, Panhard en stabi.
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl
Antwoord
JW Graag voor mij ook een complete 240 set.
PB volgt zsm.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Kick ?

;D
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl
Antwoord
ook ik ben wel geinteresseerd, voor welke prijs was het nou? , (alleen de rubbers, nokken assen spacers etc hoef ik niet)
Antwoord
Bozzma schreef:Kick ?

;D

er wordt aan gewerkt ;D
skidje is bezig om prijzen te vragen bij een ander bedrijf, die via de UK verzenden dus geen extra kosten.

Robert Verheule schreef:ook ik ben wel geinteresseerd, voor welke prijs was het nou? , (alleen de rubbers, nokken assen spacers etc hoef ik niet)

bij de leverancier in Canada kost een set bussen 230 USD. We zijn bezig om een nog betere prijs te regelen.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
TheSaint77
240 Turbo
Set voor de vooras.

Lukas Lagerweij
240 Turbo
Complete set.

Thuur
240 Turbo
Complete set, met bussen voor dynamo + stuurbekrachtigingspomp.

Rob
240 (1992)
Set exclusief stabilisatorstangbussen.

JW240
240 (1991)
Set exclusief de bussen voor de stabilisatorstang. Met bussen voor de dynamo + stuurbekrachtinginspomp.

Funsdaf
264 (1981)
Complete set.

Skidje
240 (1978) of/en (?) 245 (jaartal onbekend)
Complete set(s).

Volvoman0_0
245 turbo
Complete set.

Bozzma
242GT (198?)
Complete set

Zwarte Flirt
240 (1976)
Complete set

Robert Verheule
240 (1992)
Complete set

even een lijstje van de mensen die interesse hebben. Misschien heb ik iemand die mij direct een mail gestuurd heeft nog niet er bij staan. ik kijk ff.

Wat belangrijk is:
  • Diameter stabilisatorstang voor (als je die bussen wil). Standaard 240 heeft 19 mm, maar er zijn ook 21 mm stabilisatorstangen geleverd, en de turbo's hebben 23 mm stabilisatoren.

• Welke bussen de armpjes van de achteras hebben (de 2 kleine die hoog gemonteerd zitten). Oudere 240's hebben kleine bussen, nieuwere (vanaf 1980 ofzo?) hebben dikkere bussen daar.

• Hoeveel pompen/dynamo's/andere dingen er op het motorblok hangen als je de bussen daarvoor ook wil (voor die paar euro zou ik ze vervangen, die gaan vaak kapot bij 240's en kosten extra brandstof doordat de V-snaren zwaarder lopen)

Antwoord
Is er ook een set te krijgen voor een 740 Turbo, of vis ik nu achter het net ?
Antwoord
Jelmar schreef:Is er ook een set te krijgen voor een 740 Turbo, of vis ik nu achter het net ?

ik zal even voor je informeren!
Antwoord
Veel geinteresseerden!
Mijn bussen staan ook op de nominatie om vervangen te worden, alleen zie ik een beetje op tegen de moeilijkheidsgraad van het geheel.
Geen speciaal gereedschap, en ook geen pers oid.
Weinig sleutel-ervaring, (wel twee rechterhanden gelukkig), dus wellicht is er iemand bij wie ik mee kan/mag kijken als hij de bussen vervangt.
(of evt meehelpen).
Misschien zit er iemand tussen met een (grote) sleutelruimte, waar wellicht gezamenlijk iets op touw gezet kan worden?

Mocht voor bovenstaande opties geen animo zijn, dan de vraag aan 1 van bovenstaanden om iig ruim foto's te maken van de vervanging.

Rob
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
Rob schreef:Veel geinteresseerden!
Mijn bussen staan ook op de nominatie om vervangen te worden, alleen zie ik een beetje op tegen de moeilijkheidsgraad van het geheel.
Geen speciaal gereedschap, en ook geen pers oid.
Weinig sleutel-ervaring, (wel twee rechterhanden gelukkig), dus wellicht is er iemand bij wie ik mee kan/mag kijken als hij de bussen vervangt.
(of evt meehelpen).
Misschien zit er iemand tussen met een (grote) sleutelruimte, waar wellicht gezamenlijk iets op touw gezet kan worden?

Mocht voor bovenstaande opties geen animo zijn, dan de vraag aan 1 van bovenstaanden om iig ruim foto's te maken van de vervanging.

Rob

ik heb het idee dat poly bussen gedeeltelijk veel makkelijker te vervangen zijn, ze gebruiken vaak de originele hulzen van de oude bussen dus je moet gewoon de oude troep eruit smelten...

Ik heb zelf beschikking over een dubbele garage, met goede krik, eventueel perslucht + slagmoersleutel.
Ik ben aan het denken om het zelf te vervangen, en gelijk wat van de tectyl laag bij te werken en alles netjes te verven/schoonmaken enzo. Dan is de 240 wel een paar dagen uit de running maar dat geeft niet.
Ik heb er geen problemen mee om wat met de rest hier samen te sleutelen.... ;D
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  240? Meer een xc240 Stai nless 8 7.602 3 March 2020, 23:59
Laatste bericht: Marc1970
  stalen velgen verbreden group buy? patrick2wd 0 2.036 29 October 2012, 21:46
Laatste bericht: patrick2wd
  Trailing arm bussen vernieuwd Frans245 4 3.981 27 November 2007, 11:53
Laatste bericht: Frans245

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)