Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voordat iedereen denkt...
Ticcie schreef:.....- dus ik rij nu anoniem rond. bevalt prima!
wij ook! Big Grin Big Grin Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
kaasie schreef:na , die mogen ook een kans hebbe van mij.

met een man of 17 kom je ook maar steeds de zelfde tegen. :twisted:

met 600 man toch ook ???

ok , je heb gelijk

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Er worden door die 600 anderen toch ook wel weer interessante vragen gesteld, Cry dus ik mis ze wel snik, snik Cry
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
PP schreef:
Ticcie schreef:.....- dus ik rij nu anoniem rond. bevalt prima!
wij ook! Big Grin Big Grin Big Grin

Ik NIET

laat ze maar lezen waarom ik met 7 man met 210 voorbij kom

en iedereen maar zwaaien in onze auto

:lol: :lol:
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
Ticcie schreef:ja lachen dat soort dingen! Ik begin er steeds meer aan te denken om bij m'n nieuwe turbo geen plaatjes meer te monteren op de achterklepen dan bmw's etc heeeeel veel stof te laten happen!

Ja en dan een set stalen velgen alla GL eronder..hahah! Zo basic mogelijk. Ook wat voor te zeggen. Big Grin
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ticcie schreef:ja, maar als ik nog es een origineel 240 intercooler plaatje tegenkom, dan plak ik die er wel op! Intercooler plaatje vd avatar (niet echt goed te lezen btw) heb ik weer verwijderd: te veel afwijkend van TURBO embleem. en dat turbo embleem heeft Saint nu gekregen - dus ik rij nu anoniem rond. bevalt prima!

Nogmaals; bedankt voar die blumen!!! :-):-)
Antwoord
He He eindelijk weer een boeiend en prima volvo-forum!! Ik was toch wel een regelmatige bezoeker van het 'vorige' forum, maar heb na wat leeswerk begrepen dat het tijd werd voor vernieuwing. Mijn complimenten heren! Ik hoop dat ik weer als vanouds, wat vragen kan stellen over mijn trouwe 265 GL. Ik hoop dat de andere 260 rijders zich ook weer laten zien, Yor en Sander bijvoorbeeld.
egroet volvoten!!
Antwoord
Micha schreef:He He eindelijk weer een boeiend en prima volvo-forum!! Ik was toch wel een regelmatige bezoeker van het 'vorige' forum, maar heb na wat leeswerk begrepen dat het tijd werd voor vernieuwing. Mijn complimenten heren! Ik hoop dat ik weer als vanouds, wat vragen kan stellen over mijn trouwe 265 GL. Ik hoop dat de andere 260 rijders zich ook weer laten zien, Yor en Sander bijvoorbeeld.

Micha welkom! Er is nu (nog) weinig te vinden hier over de 260, breng er maar snel verandering in :lol:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Micha schreef:Ik hoop dat de andere 260 rijders zich ook weer laten zien, Yor en Sander bijvoorbeeld.

Ja waar zijn die eigenlijk?
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
Even een PB sturen jongens..op de andere site Tongue of je mailt ze ff. Big Grin
Antwoord
ff een 260 vak maken saint

hou je het mooi bij elkaar net als turbo , gt , e.a.

kunnen ze alle vragen/antwoorden mooi daar in op slaan anders staat er overal wat.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Iedereen een goed 2014 toegewenst... edwin 8 5.574 2 January 2014, 14:13
Laatste bericht: Volvo 142 B23
  Voordat we verstandig werden... edwin 78 43.573 5 December 2008, 21:45
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)