Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ik ben de weg kwijt
Voor mij hoefde zo'n navigatie niet zo.... maar mijn vriendin dacht daar anders over, na een aantal keren de sony u50 van mijn ouders geleend te hebben, dacht ik ik koop er maar een voor haar..
[Afbeelding: CIMG2819.jpg]
een mio c210
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Dat is aardig van je.
Antwoord
bevalt ie?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
zit ie nah met schroeven,.... nee toch ?
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord
hoop t niet :twisted: !!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
dubbelzijdige tape...
Antwoord
Idd. dubbelzijdig tape. En ja, hij doet het goed.
Snelle routeberekening en ook binnen een paar sec. een alternative route gevonden (want ik weet het meestal beter :lol: :lol: )

De nederlandse "dame" klinkt als kelly. dus hebben we maar de vlaamse dame gekozen. Die klinkt een stuk vriendelijker.

Maar verder een top ding voor 177 E. Smile
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Ik heb sinds gister een tomtom ÃÂÃÂn en dat werkt echt ideaal zeg. Nadenken is er niet meer bij tegenwoordig.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)