Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wie kent Fa. Mulder in Werkhoven ?????
Hola Forum,

alweer een tijdje op zoek naar een goed onderhoudsadres voor mijn 1993 - 245 2,3 benzine - een van de laatste en zeker een aanstaande klassiekerWink kwam ik op Marktplaats een advertentie tegen van Mulder uit Werkhoven die zich aanbiedt voor onderhoudswerkzaamheden.

Ik zoek met name iemand voor de remmerij - heb zelf al het een en ander geprobeerd maar krijg gewoon die k*&^bouten van de schijven en de slangen niet los en ben bang dat ik de hele boel kapot draai - en voor een algemene grote beurt (+distributie+fuseelinksvoor+wat rubbers ed).

Ik had iemand die bij een Volvo garage werkte en hem gewoon meenam en in de pauze er aan werkte maar die is helaas verhuisd.

Wie o wie heeft ervaring / kent deze mensen en kan hem af dan wel aanraden ????

Groeten
Frank
Antwoord
Als iemand zich op dit moment aanbied voor werkzaamheden vind ik dat al een beetje een signaal.Iedereen die goed is in zijn werk heeft het druk en zoekt dus niet naar meer werk lijkt me
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Mwah, vind ik niet hoor. Kan een goedbedoelende hobbyist zijn met een passie voor volvo's die wat 'm zelf betreft er misschien te weinig zien krijgt. Mogelijk omdat ie zelf geen of weinig Volvo-rijders kent bv, of omdat ie bij de Volvorijders zelf nog (te) onbekend is. Ben ook wel geneigd zo'n advertentie met enige achterdocht te benaderen, maar om het dan meteen als weinig goeds voorspellend af te doen, vind ik nogal kort door de bocht.

Dus: uitproberen Kombuis en zeggen wat je ervan vindt! :lol:
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
zit ook wat in,ik dacht dat t om een garage ging
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Geen idee of het een garage is of een particulier, ben gewoon benieuwd of dit een beetje betrouwbaar adres is Wink

Om het zonder meer uit te proberen vind ik toch een beetje tricky (hij moet enslotte toch nog zeker een paar jaar mee zodat mijn kinderen als ze hun rijbewijs hebben er ook nog veilig in kunnen rondcrossen - en hem dan hopelijk niet in het eerste weekeind totall loss rijden......Smile
Antwoord
Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik denk dat het Gerard Mulder is, de man van de technische commissie van het 240/260 register.
Als die het is, dan zit het met de kennis iig wel goed.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Ik woon in Werkhoven en er zit geen garage mulder hier.
en ik ken de meeste volvomensen hier wel.
Jos Mulder heeft een groot carrosseriebouwbedrijf maar die maken opbouwen enzo op vrachtwagens.

Gerard Mulder woont ergens in de betuwe (even de naam kwijt) maar dat is een kenner pur sang. helaas woont-ie hier niet.. Cry
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988
Antwoord
- And the plot thickens -

Ben nu wel benieuwd aan het worden Wink
Antwoord
Inderdaad, Gerard woont in Lienden. Die zou ik wel willen aanraden voor een Volvo200. Die man doet niet anders dan 240's. Ga niet aan zijn kop zeuren, want daar heeft ie het te druk voor. Maar als je serieus goed onderhoud aan je auto wilt dan zou je er een belletje aan kunnen wagen.
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl
Antwoord
kombuis schreef:Hola Forum,

alweer een tijdje op zoek naar een goed onderhoudsadres voor mijn 1993 - 245 2,3 benzine - een van de laatste en zeker een aanstaande klassiekerWink kwam ik op Marktplaats een advertentie tegen van Mulder uit Werkhoven die zich aanbiedt voor onderhoudswerkzaamheden.

Ik zoek met name iemand voor de remmerij - heb zelf al het een en ander geprobeerd maar krijg gewoon die k*&^bouten van de schijven en de slangen niet los en ben bang dat ik de hele boel kapot draai - en voor een algemene grote beurt (+distributie+fuseelinksvoor+wat rubbers ed).

Ik had iemand die bij een Volvo garage werkte en hem gewoon meenam en in de pauze er aan werkte maar die is helaas verhuisd.

Wie o wie heeft ervaring / kent deze mensen en kan hem af dan wel aanraden ????

Groeten
Frank

Heb je een linkje naar die advertentie?
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)