Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat is dit?
Ik heb een reactie van een bestuurslid gehad.

De enige reden van afsluiting is dat niet-leden niet traceerbaar zijn.

Het bestuur wil mensen kunnen aanspreken op hun gedrag op het forum en dat kan alleen als mensen werkelijk lid zijn.

Ik heb het betreffende bestuurslid gevraagd of ik het hele antwoord hier mag posten maar heb daar nog geen reactie op gehad.
Volvo 240 GL estate B230f&nbsp;&nbsp; '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67
Antwoord
Dat is toch makkelijk , met een waarschuwing of anders een ip blok?
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Lijkt me een schijnbeweging. Leuk geprobeerd, dat wel.
Antwoord
Ik heb ook spontaan een mail retour gestuurd, maar ik verwacht niet dat ik er wat van hoor. Tikkie arrogant als ik m teruglees en wellicht zonde van de moeite, maarja... staat idd lijnrecht op een liefhebbers club

L.S.,

Bijzonder spijtige beslissing en onbegrijpelijk waarom u mij dan met "Forumgebruiker" aanschrijft als ik zonder waarschuwing geblokkeerd word.

Ik heb inmiddels duizenden posts op mijn naam staan verspreid over diverse Volvo fora en heb wel degelijk veel oplossingen voor problemen aangedragen. Dat zal binnen uw clubforum dus niet meer gebeuren. Een forum waar ik alleen mag lezen heeft voor mij geen toegevoegde waarde.

Blijkbaar stelt u mijn input niet op prijs vanwege het feit dat ik geen clublid ben. Ik heb getwijfeld om lid te worden, maar zo'n starre houding past niet in mijn beleving van een liefhebbers club. Ik denk dat velen dit met mij eens zijn. Iedereen die mij om 240/260 advies vraagt zal ik adviseren geen lid te worden, ook al heeft u reeds enkele leden aan mij te danken.

Ik zal uw site uit mijn Favorieten verwijderen en u niet meer tot last zijn.

Met vriendelijke groet,

Gr :roll:
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
thuur schreef:Ik heb ook spontaan een mail retour gestuurd, maar ik verwacht niet dat ik er wat van hoor. Tikkie arrogant als ik m teruglees en wellicht zonde van de moeite, maarja... staat idd lijnrecht op een liefhebbers club

L.S.,

Bijzonder spijtige beslissing en onbegrijpelijk waarom u mij dan met "Forumgebruiker" aanschrijft als ik zonder waarschuwing geblokkeerd word.

Ik heb inmiddels duizenden posts op mijn naam staan verspreid over diverse Volvo fora en heb wel degelijk veel oplossingen voor problemen aangedragen. Dat zal binnen uw clubforum dus niet meer gebeuren. Een forum waar ik alleen mag lezen heeft voor mij geen toegevoegde waarde.

Blijkbaar stelt u mijn input niet op prijs vanwege het feit dat ik geen clublid ben. Ik heb getwijfeld om lid te worden, maar zo'n starre houding past niet in mijn beleving van een liefhebbers club. Ik denk dat velen dit met mij eens zijn. Iedereen die mij om 240/260 advies vraagt zal ik adviseren geen lid te worden, ook al heeft u reeds enkele leden aan mij te danken.

Ik zal uw site uit mijn Favorieten verwijderen en u niet meer tot last zijn.

Met vriendelijke groet,

Gr :roll:

Prachtig berichtje, sta ik helemaal achter :!: =D> (hoewel ik helaas niet zo veel postings heb....)
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
Ach ik was daar toch al verbannen. (Had meer dan 180 dagen niet gepost.)
Nu zal ik er al helemaal niet meer komen. Wat een rare kwasten.
Het bestuur weet van gekkigheid niet wat ze doen.
Geen wonder dat de 140club er niet bij in is gestapt.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Antwoord
"wil mensen kunnen aanspreken op hun gedrag"
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Even serieus, wat kan nou de werkelijke reden zijn???
Of je gaat met de bus natuurlijk.
Antwoord
Al die vervelende Volvolvo-ers natuurlijk...
Antwoord
zijn wel heerlijke briefjes die jullie geschreven hebben, ik hou wel van die intonatie
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Geestschrijver, heb jij nou net al je posts op het registerforum vervangen door '...' ? :lol: :lol: :lol:

Man, wat een prachtactie :!: =D> =D> =D>

Daar was je vast wel even mee bezig, ook Confusedhock:

En verder helemaal eens met mado, mooie briefjes Smile
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: