Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat is dit?
kaasie schreef:als ook maar 1 iemand het in zijn hoofd haalt om dit dicht te gooien :evil:

Dan is er altijd het volvo-forum nog. :lol:

Ja, ook ik kreeg een mailtje en heb beleefd mijn reactie gegeven. Ik heb natuurlijk helemaal geen recht van spreken. Ik heb geen 240/260 ÃÂn ben geen lid van het register. Ik 'misbruikte' het forum alleen om te attenderen op meetings van Volvo-forum. So be it.

Maar ik zie een vergelijking met de 850 club. Die club staat op zichzelf en organiseert ritten en sleuteldagen en is present op de VKB. De club heeft geen eigen forum maar vrijwel alle leden zijn lid van het 850 forum en daar is iedereen happy mee.
Lijkt me een aardige optie. Dit volvolvo forum met desgewenst een gesloten deel voor clubleden tbv clubmededelingen etc.

Op de site van de 850 club staat een link naar het 850forum met de tekst:
Citaat:Volvo 850 Forum

Via onderstaande link kunt u naar het Volvo 850 Forum.
Het Volvo 850 Forum is gÃÂÃÂn onderdeel van de Volvo 850 Club Nederland. De Volvo 850 Club Nederland is derhalve ook niet verantwoordelijk te houden voor uitspraken door wie ook op het forum.

Alle gebruikers van het forum zijn verantwoordelijk voor hun eigen, persoonlijke, uitspraken.

Ook is het dus NIET mogelijk om via de Volvo 850 Club Nederland uw aanmeldgegevens te wijzingen of op te vragen; u dient zich hiervoor tot de beheerders van het Volvo 850 Forum te wenden.

Het aanmelden op het forum brengt gÃÂÃÂn kosten met zich mee en kan u van een heleboel interessante informatie voorzien, maar ook voor een gezellig stukje surfen kunt u er prima terecht!

Drukt u op de link hieronder om verder te gaan..

't is maar een suggestie :wink:
Voor elke dag: Blackbird 245GLE MY1993 - http://www.volvo-forum.nl - het forum voor álle Volvo liefhebbers
Antwoord
Ben schreef:
Citaat:Lijkt me een aardige optie. Dit volvolvo forum met desgewenst een gesloten deel voor clubleden tbv clubmededelingen etc.

Dit lijkt mij geen goede optie. Je handelt dan precies als het register doet. Dat is meer een wraak actie. Blijf er boven staan en houd forum open voor iedereen.

Frits
Antwoord
PS.

Alleeen gesloten voor bestuursleden van het 240/260 register
Antwoord
Maar ja, Ben ' misbruikt' dit forum ook maar een beetje voor zijn eigen toko('s). Met " dan is er altijd nog volvoforum" of een leuke rit in het midden van het land. :wink:
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
John242 schreef:Maar ja, Ben ' misbruikt' dit forum ook maar een beetje voor zijn eigen toko('s). Met " dan is er altijd nog volvoforum" of een leuke rit in het midden van het land. :wink:

Tuurlijk, leden van het register ÃÂn volvolvo zijn ook actief op volvo-forum. Als er maar Volvo opstaat Big Grin
Voor elke dag: Blackbird 245GLE MY1993 - http://www.volvo-forum.nl - het forum voor álle Volvo liefhebbers
Antwoord
Op verzoek van John ff verplaatst.....mijn reactie op deze rare actie. Ben benieuwd........

Geachte webcommissie,

Alhoewel uw besluit mij als lid niet direct 'raakt', ben ik wel erg benieuwd naar de overwegingen die daartoe geleid hebben. Ik vind het namelijk een onnodige beperking die de uitwisseling van informatie over onze auto's en alles wat daarbij hoort onnodig belemmert. Al eerder heeft u wat wonder gereageerd op zaken die u kennelijk niet bevielen. Dit lijkt kenmerkend voor het register te worden. Dat vind ik erg jammer. Ik heb alle begrip en waardering voor het feit dat u naar beste eer en geweten in uw vrije tijd sturing aan deze liefhebbersclub probeert te geven en dat u daarbij ook keuzes dient te maken waar vervolgens niet iedereen het mee eens zal zijn. Toch zou ik het erg prettig vinden als u dit soort beslissingen op zijn minst motiveert. Bij uitblijven van een reactie (over de inhoud waarvan wij het wat mij betreft prima oneens kunnen zijn en blijven) zal ik mijn lidmaatschap van het register in ieder geval opzeggen.

Bij voorbaat dank voor uw reactie en met vriendelijke groet,

Sander van Buiten
----- Original Message -----
From: Forum beheerder
To: forum@volvo240-260register.nl
Sent: Friday, October 27, 2006 8:30 PM
Subject: Forum alleen voor leden

Beste Forumgebruiker,

Op de Volvo 240-260 register bestuursvergadering van 17 oktober is besloten om het forum voortaan alleen nog open te stellen voor leden. Daarmee wordt bedoeld dat iedereen de berichten op ons forum mag lezen en dat het plaatsen van nieuwe artikelen (posts) is voorbehouden aan clubleden.

Het forum kent op dit moment 433 gebruikers die vaak namen en email adressen gebruiken die niet aan clubleden te relateren zijn. Van 346 van die gebruikers is ook nooit geregistreerd of ze wel of niet clublid zijn.

Op dit moment zit er niets anders op dan alle gebruikers waarvan niet met zekerheid kan worden vastgesteld of ze clublid zijn, te blokkeren.

U bent op dit moment geregistreerd als lid. U kunt dus gewoon blijven schrijven op het forum.

Wij bieden onze excuses aan voor eventueel ongemak.

Met vriendelijke groet,

De webcommissie
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Keurig briefje.
Antwoord
Ik denk dat ik mijn lidmaatschap voor 2007 ook maar eens ga heroverwegen....

Dit slaat totaal nergens op! Alleen maar extra drukte hier :lol: :lol:

Kaasie! Die shirts zijn wel erg leuk 8)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
ik denk dat ze best wel geinig staan. :lol: :lol:
Antwoord
Ik heb niet zo gek veel principes, maar dat bewuste mailtje 'has struck gold'.

"Geachte heer/mevrouw,

Deze beslissing staat lijnrecht tegenover de manier waarop ik mijn hobby beleef. Ik wil graag per 1-1-2007 mijn lidmaatschap van het 240-260 register opzeggen, en mijn account hoeft dan ook niet meer geactiveerd te worden.

Hoogachtend,
J.F.C. van Leeuwen
Lidnr. 1114"
Of je gaat met de bus natuurlijk.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)