Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A.A.A.D.D.
34 :twisted:
eerste volvo toen ik 24 was en de huidige sinds 2 jaar(nu geheel uit elkaar) ook in het bezit van een 2CV en mijn vrouw 1.5 jonger xantia break en zoekende voor V70.
245 USA 1982&nbsp; + <br />Eend uit 1982
Antwoord
Volgens mij heb ik me daar ooit al eens geregistreerd...
Antwoord
geestschrijver schreef:Volgens mij heb ik me daar ooit al eens geregistreerd...

Als Ghostwriter gok ik :-k
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
Gewoon als geestschrijver, en ik heb zelfs al een keer iets gepost. Ik weet het nog goed: het was op 28 juni, iets over half tien.
Antwoord
geestschrijver schreef:Gewoon als geestschrijver, en ik heb zelfs al een keer iets gepost. Ik weet het nog goed: het was op 28 juni, iets over half tien.
Je had vast iets belangwekkends te melden die ene keer dat je geweest bent :?:

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
Ik heb altijd wel iets belangwekkends te melden.
Antwoord
geestschrijver schreef:Ik heb altijd wel iets belangwekkends te melden.

Oh..... :?:
Vandaag dat moment nog niet gehad zeker..... :wink:

Antwoord
deusjevo schreef:
geestschrijver schreef:Gewoon als geestschrijver, en ik heb zelfs al een keer iets gepost. Ik weet het nog goed: het was op 28 juni, iets over half tien.

Jah, 'k heb het gevonden.
Hij had inderdaad iets belangwekkends te melden. Hij is voorstander van 100 km/h.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Antwoord
Big Grin Big Grin
Antwoord
480rider schreef:
deusjevo schreef:

Jah, 'k heb het gevonden.
Hij had inderdaad iets belangwekkends te melden. Hij is voorstander van 100 km/h.

Met 100 km/u achteruit met de Volvo + Constructam is zeer zeker mogelijk Tongue 8)
Met 100 km/u vooruit is een peuleschilletje :!:

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)