Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A.A.A.D.D.
wel allemaal een beetje dezelfde leeftijd,ik ben ook bijna 42 en woon op een zelfgebouwde en dus na-oorlogse woonark.
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
21 en ik het bezit van een 264 gle, en een 264 gl.

Vriendin van 20 en nog fijn bij m'n ouders in een voor oorlogse woning(1908)
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Antwoord
JoostV6 schreef:nog fijn bij m'n ouders in een voor oorlogse woning(1908)

Vandaar die 2 264's Big Grin
Antwoord
Nou ik ook dan maar even.
40, HBO geschoold, woon in een woning van na 1995 en getrouwd met een vrouw die de vereiste 8) 3 jaar jonger is dan ik.

Ik zie wel wat in dat AAADD syndroom. Hoe kan dat toch.

Oh-ja en natuurlijk 2 VOLVO's. Mijn 480 2.0GT en voor woon-werk de V40 Diesel.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Antwoord
480rider schreef:getrouwd met een vrouw die de vereiste 8) 3 jaar jonger is dan ik.

Chips, worden die eisen streng gehanteerd :?:
Die van mijn is 6 maanden ouder.... Cry
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
deusjevo schreef:
480rider schreef:getrouwd met een vrouw die de vereiste 8) 3 jaar jonger is dan ik.

Dit was voor mij een vereiste 8) . Dus zo streng worden ze niet gehanteerd hoor. :lol: :lol:

BTW zullen dit ook op het caravan-forum starten?
Antwoord
480rider schreef:
deusjevo schreef:

Dit was voor mij een vereiste 8) . Dus zo streng worden ze niet gehanteerd hoor. :lol: :lol:

BTW zullen dit ook op het caravan-forum starten?

Op het caravan-forum zijn ze niet zo happig op dit soort gezwam (behalve in het caravan-cafe geloof maar door kom ik nooit, mag niet van m'n 6 maanden oudere vrouw..... Cry )
Onder welke naam zit je daar eigenlijk :?:

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
deusjevo schreef:Op het caravan-forum zijn ze niet zo happig op dit soort gezwam (behalve in het caravan-cafe geloof maar door kom ik nooit, mag niet van m'n 6 maanden oudere vrouw..... Cry )
Onder welke naam zit je daar eigenlijk :?:

Nou dat gezwam hoeft niet alleen in het cafÃÂ. Daar zit ik overigens ook vrijwel niet. Maar wel af en toe in die Thread. En idd gezwam is daar wat minder aan de orde.

Maar ik dacht dat je wel door had wie ik daar ben, ik maak soms nog wel eens toespelingen op je 244. Ik ben daar dus Volvodriver. Met als Avatar de groene V40 met Beyerland. (en dus V480-V40 op het VOLVO-forum)
Antwoord
Nope, ik had niet door dat jij Volvodriver was Sad

Toespelingen maken ze zat op mijn "ouwe zooi" daar.
Ben geloof ik af en toe een buitenbeentje met m'n oude 2CV, oude Volvo en nog oudere Constructam caravan :wink:
(Ik rijd btw ook nog in een Octavia uit 2006 van m'n werk maar dat is geloof ik niet echt bekend daar)

Idea Misschien iets voor Geestrijder (mag ik Geest zeggen eigenlijk :?: ) om ook eens te gaan kijken daar.
Hij zit ook opgescheept met een "oude" (sorry Geest :lol: ) Volvo, een nog oudere Constructam en is ook nog eens (ex :evil: ) eendrijder :!: :wink:

Antwoord
deusjevo schreef:Nope, ik had niet door dat jij Volvodriver was Sad

Toespelingen maken ze zat op mijn "ouwe zooi" daar.
Ben geloof ik af en toe een buitenbeentje met m'n oude 2CV, oude Volvo en nog oudere Constructam caravan :wink:
(Ik rijd btw ook nog in een Octavia uit 2006 van m'n werk maar dat is geloof ik niet echt bekend daar)

Idea Misschien iets voor Geestrijder (mag ik Geest zeggen eigenlijk :?: ) om ook eens te gaan kijken daar.
Hij zit ook opgescheept met een "oude" (sorry Geest :lol: ) Volvo, een nog oudere Constructam en is ook nog eens (ex :evil: ) eendrijder :!: :wink:

Maakt niet uit.
Je hebt gewoon een mooie combinatie. En dat van die octavia had ik daar wel gelezen.
En inderdaad misschien is het ook iets voor Geestschrijver Rob om zich daar te melden. 8)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)