Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tweezestweecee op de televee
ben d'r gisteren geweest en hij heeft een hele leuke collectie. veel bijzondere modellen die vooral bijzonder zijn door het verhaal erachter. Kwartiertje mogen neuzen en werd toen weer weggetrokken naar de training die ik volgde.

Aan het eind van de dag nog wel even met de eigenaar gesproken (Hans Blokzijl) en mag nog eens terugkomen voor een uitgebreide bezichtiging Smile

Zal vragen of er nog wat leden van dit forum meemogen. je weet maar nooit en hij vindt het leuk om voor een groot publiek zijn verhaal te doen.

Van de details weet ie overigens niet alles: in de zwarte 262 zat een 740turboblok (professioneel gekieteld door een paar man van volvo zweden). Hij bleef volhouden dat het er in 1981 in was gezet......
Antwoord
leuk voor een volvolvo forumuitje! Ik wil ook graag die collectie bekijken!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
prachtige auto's hoor, maar natuurlijk ook wel een vrij slimme vorm van handel.Handelaren die de liefhebber uithangen pik ik er zo langzamerhand wel uit.Die prijzen zijn natuurlijk wel over the top, zo'n 940 ,in dezelfde superstaat vind je zeker voor de helft.Misschien niet met dat mooie verhaal erbij, dat neem ik dan graag voor lief.De collectie is echt voor luie mensen die ineens een leuke Volvo willen.
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Ik wil ook wel eens een poosje lopen kwijlen tussen die collectie.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
nou, 't is vooral een liefhebber en hij handelt er een beetje bij. Maar de meeste zijn niet te koop.

Voor een SuperPolar in redelijke staat vraagt ie overigens zonder blikken of blozen E10000 (en uiteraard weer met die 150.000km op de klok).
Antwoord
Dat riekt toch naar enige mate van handelsgeest, geen schande hoor, maar wel een beetje dol .Toch minimaal 4 keer de prijs die die auto in Italië opbrengt
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
yep, maar hij heeft dan ook een boomkwekerij van 60 hectare, een prachtig paviljoen annex vergader/eetgelegenheid en een soort showroom tuin voor z'n kwekerij. Zonder handelsgeest komt zoiets er niet en dan ook geen 65 volvo's!
Antwoord
das waar, maar wij kijken nog even rustig verder denk ik
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Ticcie schreef:yep, maar hij heeft dan ook een boomkwekerij van 60 hectare, een prachtig paviljoen annex vergader/eetgelegenheid en een soort showroom tuin voor z'n kwekerij. Zonder handelsgeest komt zoiets er niet en dan ook geen 65 volvo's!

Met een rijke papa komt dat er ook wel Big Grin
Antwoord
het is een rare knakker.
maar ik verbaas me over zijn geld.
overigens hij staat ook op de beurs.

maar als er iemand is die een auto van hem heeft gekocht dan is die net zo dwaas..
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)