Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
240 uit italie do or don't ??
mooi ding voor een redelijke prijs als ie inderdaad zo goed is als voorgesteld.

Let even goed op de passing van de achterklep: op de foto zit er een enorme kier. het kan zijn dat ie toen niet in het slot zat, maar anders.....
Antwoord
motorkap van die sPolar is ook een beetje 'omhoog' gekomen (droge scharnieren - verbogen) lijkt het...
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
henqui schreef:motorkap van die sPolar is ook een beetje 'omhoog' gekomen (droge scharnieren - verbogen) lijkt het...

Is bij mijn GLT ook het geval, die omhooggekomen motorkap.
Staat een klein centimeterje open maar krijg het niet bijgesteld, waarschijnlijk dankzij de loeizware motorkap......

Iemand tips by the way :?:
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
Even de aankooptips er langs leggen Janis. Volgens mij kan dit een mooi koop zijn!
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
Antwoord
deusjevo schreef:Iemand tips by the way :?:
nieuwe steunen...zo geplaatst.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Als alleen de neus iets hoger staat kun je ook dat slot in hoogte verstellen volgens mij.
Antwoord
lj_dekker schreef:Als alleen de neus iets hoger staat kun je ook dat slot in hoogte verstellen volgens mij.

Neus sluit goed, bij het raam (scharnierzijde) kleine spleet.
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
Vandaag de Super Polar eens goed bekeken, maar het is wel een deuk&kras-bak. Heel veel kleine deukjes en nog veel meer krassen. De achterbumper hangt los linksachter.

Ook zie ik bij nader inzien toch af van de koop van de GLE.

Ondanks dat ik de 240 mooier vind neig ik meer naar een 940. Voornamelijk vanwege de techniek. De blokken van na 1995 alsmede de versnellingsbak zijn toch weer sterker. Plus meerdere exemplaren zijn voorzien van Airco & ABS, Airbags, etc...

Blijft lastig hoor, kiezen.
Antwoord
In obdam staan geloof ik 2 240's op LPG. Ik heb ze verder nog niet gezien.

Marc
Volvo 245 GL estate 613.000 and stopt counting (and owning)<br />Volvo 945 2.3 I.C. (LPT/LPI) 269000 and started counting
Antwoord
Bij autopaashuis staat een Super Polar met 137.000km op de klok, met onderhoudsboekje te koop, met apk en ned kenteken. iets voor je misschien?

groet Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)