Berichten: 980
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2005
Intovolvo heeft deze keer een uitgebreid artikel over de 262C, altijd leuk om te lezen.
Wel jammer dat ik bij de technische gegevens opeens lees dat deze 262C een starre achteras heeft met
bladveren :? :oops: :twisted: :roll:
gelukkig zit de hoofdredacteur deze keer bij zijn introgesprekje niet meer in een MB SL. Deze keer zit hij in een Volvo C70
groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Berichten: 974
Topics: 44
Lid sinds: Apr 2005
heb het ook gelezen inderdaad ik weet hoe ze daar bij komen
maar is wel leuk om het te lezen
eigenlijk zouden ze er ook een keer een stuk van de glt en turbo er in moeten zetten
maar we wachten af wat er de volgende keer er weer in staat
Volvo S70R B5234T4 M59
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
eigenlijk als ik eerlijk ben vond ik het deze keer toch de betere uitgave...hopelijk zit er een stijgende lijn in. :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Berichten: 980
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2005
eric vermeer schreef:heb het ook gelezen inderdaad ik weet hoe ze daar bij komen
maar is wel leuk om het te lezen
eigenlijk zouden ze er ook een keer een stuk van de glt en turbo er in moeten zetten
maar we wachten af wat er de volgende keer er weer in staat
Hoe komen ze daar dan bij???
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Berichten: 974
Topics: 44
Lid sinds: Apr 2005
sorry moet zijn : ik weet ook niet hoe ze daar bij komen
Volvo S70R B5234T4 M59
Berichten: 980
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2005
Oke Eric,
iemand anders een idee hoe ze daar bij komen???
Bij mijn weten had de Volvo 66 bladveren achter, net als de Volvo 340 en jawel, ook de laatste 960/S90, die hadden ook een dwarsgeplaatste kunststof bladveer
Maar een 262, heeft nooit bladveren gehad. :?
groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Berichten: 79
Topics: 6
Lid sinds: Jan 2007
ruuds70 schreef:Oke Eric,
iemand anders een idee hoe ze daar bij komen???
Bij mijn weten had de Volvo 66 bladveren achter, net als de Volvo 340 en jawel, ook de laatste 960/S90, die hadden ook een dwarsgeplaatste kunststof bladveer
Maar een 262, heeft nooit bladveren gehad. :?
groet
Ruud
Op de AutoWeeksite staan van bijna alle auto's van na 1980 de technische gegevens. En iemand heeft daar uit stupiditeit bladveren getypt. Dus kennelijk haalt IntoVolvo daar de informatie vandaan. Da's wel prutserig.
Volvo's uit de 200-serie hebben allemaal schroefveren en die bladveren tref je bij vooroorlogse Volvo's en de 66, 340/360 en laatste-960/S90/V90 aan.
med vänliga hälsningar,<br />Maurice<br />
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
en ALS je dan gebruik maakt van andere info, check het dan even. AMK heeft ook van die akkefietjes wat betreft hun items in dat blad. INTO Volvo ben ik van ellende mee gestopt.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Berichten: 1.439
Topics: 22
Lid sinds: Oct 2006
Overigens zit ik net het laatste nummer(00901) te bekijken en dat ziet er wat foto's betreft perfect uit.
Wil je de kat liever even uit de boom kijken, ook in de losse verkoop â⬠6,95 bij de AKO.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
Zwarte Flirt schreef:Overigens zit ik net het laatste nummer(00901) te bekijken en dat ziet er wat foto's betreft perfect uit.
Wil je de kat liever even uit de boom kijken, ook in de losse verkoop â⬠6,95 bij de AKO.
Ga je nou ook nog reclame maken Gerard?? ;D ;D ;D ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"