Topics: 14
Ik zou zeggen; "als je het doet moet je het goed doen!" Dus dan mogen Polarissen (of iets wat er op lijkt :wink: ) eigenlijk niet ontbreken 8) ...
Cheerz!
Even combineren met dit setje:
FJÃâ -98-1-002 Senkesett Volvo 240/264 lim. 40mm
Ãâ¦rsmodell: 75-93 TUV-papir nr: 1598 998,00 0
Ligt ie ook wat platter op straat!
Beetje lompe kart, maar het zal allicht beter zijn dan de standaard configuratie en 17"-ers maken het natuurlijk wel af 8) !
Topics: 135
ik zag laatst nog ergens een nieuwe set Polarissen op marktplaats volgens mij. Niet lang geleden. En kijk ook even bij
http://www.estateservices.nl volgens mij hebben die ze ook nog.
Zou ze toch origineel kiezen die polaris velgen. Want de kwaliteit en kleur kan afwijken. Daarnaast, deze zijn niet goedkoop daar in Denemarken en het scheelt je wellicht 150 tot 200 Euro. Maar dan heb je WEL de juiste! :-)
(Heb je al rubbers besteld? Ik ga proberen dat deze week voor elkaar te krijgen. maar kom net weer van de camping af (3de vakantie!) Dus misschien deze week tijd om dat uit te zoeken, anders volgende week. Zal voordat ik bestel ff contact met je opnemen Ticcie, OK?)
Is het wat om die veren te bestellen daar denk je Ticcie? Ik heb zoiets ook nog ' nodig' :-) Of is het raadzamer ze gewoon bij scandcar te kopen?
om terug te komen op het onderwerp: Origineel kopen! :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
TheSaint77 schreef:...kom net weer van de camping af (3de vakantie!)...
En toen werd het mooi weer :lol:
Divadi schreef:TheSaint77 schreef:...kom net weer van de camping af (3de vakantie!)...
En toen werd het mooi weer :lol:
u slaat de spijker op zn kop! 8) maar ik laat het koppie niet hangen hoor...NO WAY! :lol:
Waarom zou je ook; jij mag nog beginnen aan je turbo en de fantaseerfase is eigenlijk de leukste!
ja he...dan kan alles nog en heb je nog niet zo veel in de buidel getast. Maar polarisvelgen eronder...is wel vet maar onderaan de prioriteitenlijst!