Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Een K in een Ka
Sander van Buiten schreef:Saint heeft wel het puntje te pakken wat mij zelf ook het meest verbaasde......een paar jaar geleden zou ik dat ook hebben geroepen en heel erg lelijk tegen die mevrouw tekeer zijn gegaan.

Nu herkende ik mezelf haast niet.......ik zal wel ouder worden....... :lol: :wink: :roll:
nee, je rijdt nu in een S60 :lol: Big Grin , maar kun je niet eea regelen met de verkopende dealer?kunt er altijd een spiegel van een schade auto oid op (laten) zetten?
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
@Erik: Was eindje Slochterdiep op, net voorbij de versmalling bij het Blankhouten meubelhuis (althans wat er nog van over is....).

Vrijdag bij de schadehersteller geweest: afdekkap is nog helemaal heel en met een beetje poetswerk te redden. Spiegelbehuizing en glas moeten vervangen worden. Wordt maandag besteld, dinsdag al in huis. Midden volgende week is alles dan, hopelijk, weer vergeten. Het rondje via de verzekeraar zie ik maar als uitgestelde betaling........
Oh ja: die schademeneer die altijd 'acteert' in De Grote Beurt zat achter de balie. Geen idee wat jullie met de info moeten, maar goed.....

Om mezelf een beetje te troosten heb ik gister...............zie: wielen-topic.

@PP: :-$ en jij moet helemaal ff in de wielenhoek kijken...... :wink:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Het lijkt mij op zich vrij duidelijk.Het is gewoon een heel naar wijf dat er lekker onderuit wil, en de enige reden dat ze is gestopt is omdat jij omkeerde.Dan heeft ze dat misdrijf (doorrijden na een aanrijding)al begaan.Jij hebt je burgerplicht gedaan en haar staande gehouden na constatering van een misdrijf.Volgens mij kun je daar alsnog aangifte van doen.Doorrijden is op zich al schuld bekennen.Als iemand er van overtuigd is dat er schade aan zijn auto is door schuld van een ander moet het wel een heel levensbedreigende situatie zijn wil diegene niet even stoppen om te kijken wat er aan de hand is.Ik zou zeker blijven doorzaniken over het doorrijden na een aanrijding.Niemand wordt blij van politie aan de deur.Wees kalm,Blijf hoffelijk
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Nou, de nieuwe spiegel zit erop. Afdekkap was idd nog ok, dus alleen behuizing en glas hoefden vervangen. Als de stekker niet achter de deurbekleding had gezeten, waren ze in 5min klaar geweest. Nu 40.

't is gelukkig weer klaar. Ben benieuwd naar de rekening. De verzekeraar mag nu eerst aan de bak........

Groeten!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)