Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zoekplaatje
inderdaad...deze stinkt
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Toen ik nog zoekende was naar een 240 liep ik ooit eens een belastingvrije Super Polar tegen het lijf uit 1980... :?
Mijn gevoel zei: deus, doe het niet......
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
vaag man...
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ja joh, mag jouw gevoel jou deus noemen?
Antwoord
geestschrijver schreef:Ja joh, mag jouw gevoel jou deus noemen?

Ja, jij ook \Big Grin/ :wink:
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
Tof man. Ik word er helemaal warm van.
Antwoord
deusjevo schreef:Toen ik nog zoekende was naar een 240 liep ik ooit eens een belastingvrije Super Polar tegen het lijf uit 1980... :?
Mijn gevoel zei: deus, doe het niet......

In principe kan het wel op een legale manier omgebouwd zijn: ik heb vorig jaar bijna een superpolar met flinke schade gekocht via Marktplaats maar was helaas net te laat. Mijn idee was om een 240 1980-1982 erbij te kopen en alles over te bouwen en de auto dan in een chique kleur over te laten spuiten. Dan heb je een legale superpolar van 1982 Big Grin
Antwoord
Divadi schreef:Die moet wel omgekat zijn (identificatieplaatje overgezet)...

Sinds de eis om het chassisnummer te controleren bij de APK vervallen is,wordt het die jongens ook wel erg makkelijk gemaakt. Met de platen verwisselen kom je al een heel eind tegenwoordig.
Alleen wanneer ze zo dom zijn dat het type van de auto niet meer met het bouwjaar klopt (zoals bij die witte) dan loopt het nog in de gaten.
Antwoord
Tsja, wat zal ik 'r van zeggen; ik zit momenteel heel sterk aan een belastingvrije Vogue SE 'softdash' op LPG te denken :lol: !
Antwoord
weet niet wanner de grotere nieuwe achterlichten gekomen zijn en ook de schakelaars in het daschboard zijn de ''rondere'' .
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)