Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Roffel!!!
OK, kwam deze tegen en wilde m niet onthouden...als je zo kijkt denk je..mwah..wat is daar nou aan, maar het begleidende tekstje maakte het hilarisch. Zelfs Italië is in de ban van de roffel blijkbaar! Heerlijk met de koptelefoon op hoog volume luisteren!

Citaat: Qual'e' il miglior sound tra una Z3 2.8l da 193CV ed una Volvo 850 2.0l da 126CV? Dopo una tirata a fondoscala a voi la scelta!

What's ... alle » the best sound between Z3 2.8l (192hp) and Volvo 850 2.0l (126hp)? After some shot to full trottle I leave you the choice!

Gli scarichi sono rigorosamente originali. The exhaust systems are original.

Bye bye Boxter, Cayman and other "electric" car..

http://video.google.nl/videoplay?docid=-...89&q=volvo
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Maar die BMW heeft wel achterwiel aandrijving
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Antwoord
pas op je woorden! :lol: En het is in dit geval "BEE-EM-WEETJE"
Antwoord
How how Saint niet zo negatief over bmw. Ik heb nu ongeveer 2 jaar een BMW R100RS, en dat bevalt prima.

Is misschien nog wel degelijker gebouwd dan een Volvo.

En zo'n Z3 is leuk spelen hoor, klasgenoot neemt de Z3 2.4 van z'n moeder weleens mee naar school. Echt een gaaf karretje hoor. Met achterwiel aandrijving en een SPER.

Dat sper kun je ook wel zien als je bij het T gebouw op de campus in Zwolle al die strepen ziet.
Antwoord
TheSaint77 schreef:OK, kwam deze tegen en wilde m niet onthouden...als je zo kijkt denk je..mwah..wat is daar nou aan, maar het begleidende tekstje maakte het hilarisch. Zelfs Italië is in de ban van de roffel blijkbaar! Heerlijk met de koptelefoon op hoog volume luisteren!

Citaat: Qual'e' il miglior sound tra una Z3 2.8l da 193CV ed una Volvo 850 2.0l da 126CV? Dopo una tirata a fondoscala a voi la scelta!

What's ... alle » the best sound between Z3 2.8l (192hp) and Volvo 850 2.0l (126hp)? After some shot to full trottle I leave you the choice!

Gli scarichi sono rigorosamente originali. The exhaust systems are original.

Bye bye Boxter, Cayman and other "electric" car..

http://video.google.nl/videoplay?docid=-...89&q=volvo

bij vertalen gaat er bij de BMW al wel 1 pk vanaf Big Grin Big Grin Confusedhock:
Antwoord
JoostV6 schreef:How how Saint niet zo negatief over bmw. Ik heb nu ongeveer 2 jaar een BMW R100RS, en dat bevalt prima.

hoe kun je nou motoren vergelijken met auto's...?? :roll:
Antwoord
TheSaint77 schreef:
JoostV6 schreef:How how Saint niet zo negatief over bmw. Ik heb nu ongeveer 2 jaar een BMW R100RS, en dat bevalt prima.

klopt.
ik ben voor iemand gaan kijken naar wat E39 5 series. Ondaks dat die auto's niet zo oud zijn heb ik toch naar roest gekeken en het viel me op dat ze een matige constructie hadden toegepast bij de achterschermen.
Ik was niet verbaasd dat ik bij enkele van de auto's roest in de achterwielspatborden aantrof....
Begrijp me niet verkeerd, BMW's zijn hele goede auto's (wel wat duur in onderhoud enzo), de motorfietsen zijn helemaal goed (behalve het geluid van de versnellingsbak :lol: )...
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Tjah schakelen met een bmw motorfiets is een vak apart, ik begin het na 2 jaar te leren.

Mijn vader rijd al 30 jaar bmw en doet het vloeiend, gewoon nog even geduld hebben dus
Antwoord
TheSaint77 schreef:

beide achterwielaandrijving :wink:

Ik ben deze week een goldwing 1800 :!: bekeken, en dat is een halve auto hoor! Wat een ding 8)
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Jw240 schreef:de motorfietsen zijn helemaal goed (behalve het geluid van de versnellingsbak :lol: )...
Dat krijg je ervan als je teveel koppelt, doe ik nooit bij het opschakelen. Heb dan ook nooit bakgeluid :lol: :lol: :lol:
En als ik dat wel heb doet de k1100lt, bijgenaamd 'oude ...lenbrommer' 8) me pas echt aan de 240 denken. De bak is het enige nog niet ingereden onderdeel. Ik moet nota bene al bijna kleppen gaan stellen en heb er net geen 90 Dkm opstaan...

Maar rij wel altijd vooraan in de file 8) 8) 8)

k1100lt '94
f650gs dakar '00
[img][/img]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: