Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
gezwam over uitlaatsierstukken en velgen...
Collega van me rijdt ook met zo'n ding; zolang het rijdt best bruut, maar o wee...
Voor mij zowieso geen BMW Big Grin
Antwoord
Gerben schreef:... en dan uiterlijk ongemoeid laten en een plaatje "316" erop Smile

(net zoiets als die Lada 2105 met Ford 5.0 V8 erin, uiterlijk volledig standaard en een kinderzitje achterin Smile )

lijkt me nu wel vet in een NIVA! by de weg..wat kun je daar zoal leuk in knutselen kwa blok met ballen?? Big Grin
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ik heb nog wel ergens een filmpje van een Niva met Ferrari V8 8)
Antwoord
WHAAAAAHAHAH!! De tegenhanger van de Hummer met zn Lambomotor? :lol: :lol: :lol: Moek zien, Moek zien!
Antwoord
ik stond toevallig eergisteren achter een niva, en volgens mij een vrij nieuwe.Ik hou niet zo van terreinauto's maar vind de niva echt leuk om te zien.Daar word ik dan weer liever in gezien dan in die BMW V12.
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Mijn broer heeft 3/4 van australie geback packed met een Niva, maar hij is er zeker niet rijker van geworden.. :twisted: Big Grin
Antwoord
Zo'n Lada niva ziet er leuk uit maar is een ramp.
Hobbelen, herrie, veel storingen.

Dit is het beste Big Grin Big Grin
[Afbeelding: DSCN0478.jpg]
:wink:
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Kaaaasssie!!! Hehehehe! opknijpen...nou dan weet ik er nog wel eentje...die taiwanees met MB motor die ik hier ergens het forum zag vervuilen! Liever dan de niva.
Antwoord
Lada Niva fillumpie! :badgrin:

Helaas wel baggerkwaliteit :oops:
Antwoord
Met recht baggerkwaliteit. :lol: :lol: :wink:
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: