Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dvd Henqui
O dan!

[Afbeelding: esc_key.jpg]
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
Volgens mij maakt het niet zoveel uit.

[Afbeelding: hitanykey4hu.gif]
Antwoord
als de dvd het maar doet......

groet van Jeroen

(die met MIrc ...)
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
Bij mij werkt het hele spulletje tot groot genoegen !!
Ziet er een beetje ingewikkeld uit maar wel te doen! Geen foutmeldingen niks hoeven veranderen gewoon draaien met die hap!
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
tijd zeker stil blijven staan op 2003? :-) Maar gelukkig! Nou ik nog...
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
henqui schreef:tijd zeker stil blijven staan op 2003? :-) Maar gelukkig! Nou ik nog...

Daar had ik dus inderdaad geen last van nee Big Grin
Heb wel de dagen verlengd, maar daarvoor startte VADIS ook al.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
bij mij (eigenlijk bij m'n broertje wegens ontbreken dvd speler) het helemaal prima en foutloos na installeren en hanteren vd gebruiksaanwijzing. Super!
Maar PP: niet getreurd als je 'm niet aan de praat krijgt en 'm voor de 240 wilt gebruiken, want voor ons model staan er helaas geen technische beschrijvingen op..... alleen overzichten met alle onderdeelnummers (wel handig trouwens).
Antwoord
Heb je het over de Turbo modellen in deze?

Zaterdag mijn nieuwe NEC 16 speed DVD burner geïnstalleerd. Ik heb poging ÃÂÃÂn gedaan incl. handleiding en ik als NIET leek zijnde begreep ik het wel, maar het spul starte met een of andere vage melding. Dus het werkt niet. Ik ga nog maar eens een poging wagen morgen ofzo. Vandaag is me te gortig. Tot 22 op de zaak aan een of andere presentatie moeten knutselen.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Tot nu toe alles kunnen vinden voor de Turb, wat kan je niet vinden, de IC?
Antwoord
kon helemaal niets vinden voor 240 (wel gezocht via mijn chass.nr trouwens): geen serviceschema's, onderhoudsbeurten etc, ALLEEN maar onderdeelnr's.
voor de 850 kreeg ik complete lijsten met alle schema;s, reparatiehandleiding v distributieriem bijv. geprint - kan dat voor de 240 niet vinden.
Hopelijk heb ik niet goed gekeken??
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)