Topics: 18
Ik wilde graag een suggestie doen om aan het forum een subcategorie toe te voegen,desnoods door een van de subcategorieen onderaan de lijst te vervangen.
Ik heb over een tijdje nog het een en ander bij te dragen over roestpreventie en carosseriewerk aan een oude 244 en het viel mij op dat reeds bestaande berichten over restauratieprojecten her en der onder verschillende forumtopics zijn geplaatst.
Topics: 38
goed idee. \

/ =D>
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Topics: 31
Gevonden op website van Gosliga Dinitrol Anti-Roest center te Leeuwarden:
Citaat:Info & inspectiemiddagen groot succes
Vele clubs van liefhebbers van klassieke auto's zijn al bij ons bedrijf op bezoek geweest voor een informatiemiddag over roestbestrijding voor hun specifieke merk of model. Een mix van theorie en praktijk, waarbij er natuurlijk ruimte is om uw eigen auto eens van binnen te bekijken. Omdat we het programma in overleg met u samenstellen, kunt u ons bedrijf voor een hele middag of ochtend aandoen maar bijvoorbeeld ook als interessante tussenstop tijdens een rit door het noorden.
Ook langskomen? Uiteraard ontvangen we de leden van uw club met koffie en een typisch Friese lekkernij. Neem eens vrijblijvend contact met ons op. Onze gegevens vindt u bovenaan deze pagina. Succes verzekerd!
Een idee???
1980 GL Diesel (USA)
De reden dat dit item zo snel in het stofhok is gekomen, is dat de beheerders niets zien in een aparte (sub) catagorie orestpreventie of omdat de beheerders niets zien in een gezamelijk bezoek aan Gosliga in Leeuwarden? :?:
ik vind het allebei wel een goed idee
Topics: 135
sorry..was eigenlijk een beetje overheen gelezen en daardoor geen actie ondernomen...soms heb je zoveel te lezen en te bekijken...!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 12
roest is in principe wel zo een beetje ons grootste probleem.Ik vind het wel een aardig initiatief van de firma
45 1993,v70 awd 97
TheSaint77 schreef:sorry..was eigenlijk een beetje overheen gelezen en daardoor geen actie ondernomen...soms heb je zoveel te lezen en te bekijken...!
Kan door geen aktie een topic verplaatst worden? :lol:
Topics: 135
=;
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 74
http://www.volvolvo.nl/forum/viewtopic.php?t=1707
Misschien deze links ook maar even hierheen knippen?
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
\

/\

/\

/\

/\

/\

/\

/\

/