Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
240 GLT Turbo
PP schreef:voor mij reden om deze te laten staan

Wat zegt dat dan over de auto, PP, dat je hem een dik jaar geleden hebt zien rijden? Mis ik iets?
Antwoord
Ik denk ook, dat je qua achterstallig onderhoud voor het ergste moet vrezen.

Er is iemand ooit eens mee uit Italie komen rijden en die heeft waarschijnlijk net zo lang gereden tot hij het niet meer deed, toen een aantal maanden stilgestaan en uiteindelijk voor een sloopprijsje weggedaan.

Nw banden, nw remschijven, distributie, hier en daar een ophangrubbertje, een lagertje, fuseekogeltje en dan zit je zomaar tegen € 2000.- kosten aan te kijken en dan moet hij nog naar de APK keuring
(remleidingen)
Nooit geen roestbescherming gehad in Italie en dan nu misschien al 2 winters buiten gestaan.
Ja, ga d'r maar aanstaan.

(Sorry even een somber momentje gehad)

groetjes
Pierre

240 LPG Polar, 581.000 km. virgo's
Antwoord
De l'Est haalt zijn Italiaanse Volvo's gewoon uit Italie hoor... of er staat eens iets op de vrachtwagen waar hij helemaal niet om had gevraagd, of om 'm vol te krijgen. Ik vermoed dat dat hier het geval is.
Antwoord
Deze auto niet.

Bij officiele uitvoer krijg je nooit de kentekenplaten mee.
Antwoord
Ik geeft oe...het is een beetje vreemd dat de platen er nog op zitten. En ook toevallig dat PP hem heeft zien rijden. Maar wat zegt dat nou over de staat van deze auto?? NIKS volgens mij. Je kan wel allerlei aannames doen en cowboyverhalen bedenken...maar dat lijkt mij een beetje voorbarig als je niet hebt gekeken.

volgens mij is het niet het kleine turbo/glt stuur dat er in zit maar inderdaad het 'gewone' stuur.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
heb ze gewoon maar gebeld> :lol: :lol:
3-de zitrij + "werkende"airco zei de beste man :lol: :lol: :lol: , net 240.000 op de teller en "vers"ingevoerd, kortom, gewoon laten staan!! Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
had nl. nog wel wat werk voor APK + RDW :lol: :lol: :lol: :lol:
3950,- is vraagprijs, maar 3500,- was ook al bespreekbaar Big Grin :lol: :lol:
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
waarom heb je niet gezegd dat je de auto al eens gezien hebt in Amsterdam vorig jaar? :lol:

Vertrouw je die bak niet ? Misschien zijn de foto's van een tijdje geleden!?

Als ik tijd heb scheur ik straks wel ff langs...maar ik ben pas laat klaar en dan zullen ze wel al dicht zijn helaas.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Heb de auto in het echt gezien een paar weken geleden.
Het schijnt dus een Italiaanse "GLT Turbo" te zijn.
Hij staat integenstelling tot al de andere auto's gewoon buiten op straat.
Heeft wel wat last van roestvorming op de bevestigingspunten van het dakrek, wielkasten, en wat verder plekken.
Interieur is niets speciaals aan en niet echt netjes.
KM stand was meen ik iets van 260.000.
Zoals geestschrijver al schreef: af en toe staat er iets extra's op de vrachtauto uit Italie om hem vol te krijgen.
Of je de auto interessant vind moet je vrij snel beslissen anders is hij weer weg.
Ik denk dat l'Est hem genomen heeft en dat het werk aan de auto later toch tegen bleek te vallen.

Auto's komen daar overigens bijna allemaal met de buitenlandse platen aan (zie de site) met uitzondering van de meeste Belgische auto's.
Deze platen zijn (ik meen) persoongebonden.

Ik kwam eigenlijk op deze auto omdat ik in een ander draadje op dit forum ook een GLT Turbo te koop zag staan voor iets van 7000 pleurotjes......
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
Pierre van Aert schreef:Bij officiele uitvoer krijg je nooit de kentekenplaten mee.

Ja, dat zeg ik de hele tijd al. De foto's zijn niet bij De l'Est genomen, waarschijnlijk gewoon in Rome.
Antwoord
geestschrijver schreef:
Pierre van Aert schreef:Bij officiele uitvoer krijg je nooit de kentekenplaten mee.

Ja, dat zeg ik de hele tijd al. De foto's zijn niet bij De l'Est genomen, waarschijnlijk gewoon in Rome.

Nee hoor, hij staat gewoon voor de deur bij l'Est met Italiaanse platen.

De foto's zijn inderdaad niet bij l'Est genomen.
De garage is bij mij om de hoek en ik ken die buurt op m'n duimpje 8)

De foto's uit Amsterdam ( :?: ) kan ik niet verklaren.
Het lijkt er op dat de auto dus al wat langer in Nederland rondzwerft op z'n Italiaanse platen.
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Intressant Volvo motorblokje! 16v ethanol turbo?!?! job245 0 2.106 28 October 2012, 22:06
Laatste bericht: job245
  245 turbo bunne 5 4.565 28 August 2012, 15:00
Laatste bericht: Boele
  242 turbo !!! oehoeboeroe 26 19.777 10 October 2010, 21:27
Laatste bericht: Bill
  volvo 240 turbo groep A edwin 2 3.811 15 September 2008, 22:20
Laatste bericht: kaasie
  PP's 740 Turbo op eBay PP! 8 8.151 20 March 2008, 01:12
Laatste bericht: Jelmar
  242 B6304 Twin turbo... pierre 7 5.227 23 December 2007, 15:09
Laatste bericht: Jelmar
  Volvo 240 Turbo gespot TheSaint77 18 12.406 21 December 2006, 20:47
Laatste bericht: Davey Baksteen
  245 Turbo in Parijs... favroom 7 5.949 16 November 2006, 10:38
Laatste bericht: TheSaint77
  Turbo (GLT) uit 88? teygeler 22 14.490 25 October 2006, 12:15
  240 Turbo KAB 3 3.783 11 April 2006, 13:02

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)