Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Folie
De deurstijlen tussen de voor- en achterdeuren van mijn 245 polar zijn beplakt met een soort zwarte folie. Op diverse plaatsen is deze folie aan vervanging toe. Weet iemand of je dit spul kunt kopen en, zo ja, waar?

Ook handig om te weten hoe je het erop plakt.

Bij voorbaat dank voor de reacties.

Jos Weltings
245 Polar Estate.
Antwoord
Sluit me bij de vraag aan....

Wie weet een nette oplossing :?:
cht niet<br /><br />Geen Volvo 240 Polar '91, wel een franse diesel<br />Honda Cb900F Boldor '81<br /><br />www.eencity.nl
Antwoord
Als het goed is kan de dealer alle folies en striping die ooit op een VOLVO geleverd is bestellen via Beesd.

Anders zou ik gaan informeren bij een goede automaterialen handel. Er zijn bepaalde leveranciers die dit pasklaar maken.
Mogelijk wordt je bij een autoschadebedrijf ook verder geholpen. Die kunnen je ook leveranciers opgeven.

Succes.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Antwoord
Deze stickers zijn niet meer te verkrijgen, heb er al eens om gevraagd bij de dealer in Culemborg, die inzicht heeft bij compleet dealer-netwerk in Nederland. Mocht iemand toch een adres weten, ben ik ook zeker geinteresseerd!
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord
Ik ook! En dan voor de gehele 'schouders': dus vanaf de voordeur tot het achterlicht!

Vlgs mij kunnen we de kosten redelijk drukken als we een paar setjes bestellen bij een stickerboer? Het maken van een tekening zal wat kosten, maar daarna zijn de materiaalkosten bijna 0.

Overigens zijn bij mijn 245 (1985) de B- en C-stijl zwart gespoten en NIET geplakt???
Antwoord
Ticcie schreef:Ik ook! En dan voor de gehele 'schouders': dus vanaf de voordeur tot het achterlicht!

Vlgs mij kunnen we de kosten redelijk drukken als we een paar setjes bestellen bij een stickerboer? Het maken van een tekening zal wat kosten, maar daarna zijn de materiaalkosten bijna 0.

Overigens zijn bij mijn 245 (1985) de B- en C-stijl zwart gespoten en NIET geplakt???

klopt Idea
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
dus: Jos kan gewoon een spuitbusje zwart kopen?
Antwoord
ja ,voor de stijlen in ieder geval wel. zijn bij mij ook gespoten

is misschien wel speciaal volvo zwart :lol:
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
a.huis schreef:ja ,voor de stijlen in ieder geval wel. zijn bij mij ook gespoten

is misschien wel speciaal volvo zwart :lol:

Bij mij is het geheel absoluut niet gespoten! Dus wel degelijk ' stickermateriaal'.

Jos
Antwoord
maak eens wat foto's! :-) En als het stickers zijn, dan kun je die toch zelf maken/laten maken. Ga eens langs bij de autobeletteraar in je buurt.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Zwarte folie rond de A-B-C en D stijlen Robert 6 3.770 20 August 2010, 11:25
Laatste bericht: 242-turbo

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)