23 August 2006, 19:40
waren dus 265T's



orte Bochtenridder
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl

De allerlelijkste 240
|
23 August 2006, 19:40
waren dus 265T's
![]() ![]() ![]()
orte Bochtenridder
![]()
23 August 2006, 20:53
PP schreef:waren dus 265T'sNope.... 245T... zie de foto's die ik eerder op dit forum heb gezet. Een 6-cilinder 240 is niet per definitie een 260, weet je nog? Dat ligt allemaal veel ingewikkelder.
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130
23 August 2006, 21:09
MP schreef:PP schreef:waren dus 265T'sNope.... 245T... zie de foto's die ik eerder op dit forum heb gezet. Ja, zoiets staat me ook nog bij :-k
1980 GL Diesel (USA)
23 August 2006, 23:13
er is toch ook een versie waarbij de verlenging uitsluitend achter de achteras zit?
45 1993,v70 awd 97
24 August 2006, 19:10
Ik heb wel eeen seen foto gezien van een 245/265 met verlenging achter de achteras. Volgens mij een lijkenwagenuitvoering voor de Engelse markt. Ziet er wel een beetje zwaar uit.
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130
27 August 2006, 09:32
Dat ding heft de ruitenwisser van een Mercedes :evil:
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
27 August 2006, 10:03
Wat dachten jullie van deze dan...
![]() ![]()
VOLVO 945 2.3 i aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />
![]()
27 August 2006, 10:32
Vind ik eigenlijk meer geinig dan lelijk
![]()
27 August 2006, 11:58
Waar haal je de tijd en energie vandaan om zo'n ding te bouwen man..
![]()
27 August 2006, 13:01
lj_dekker schreef:Waar haal je de tijd en energie vandaan om zo'n ding te bouwen man.. Daar moet je Zweed voor zijn :lol: Wie weet hoe zuinig dat ding is: het scheelt toch een hoop gewicht als je een auto zowat de helft inkort. Ze zijn zo to zien in Zweden heel wat soepeler met typegoedkeuringen dan hier ![]() |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|