Topics: 7
Ik kan een lederen interieur kopen welke uit een engelse sedan komt - heeft iemand enig idee of deze ook in een Estate kunnen?
Voorstoelen lijken me geen probleem maar de achterbank met het mechanisme om bank neer te klappen en de bevestiging aan de C-stijl is misschien ander verhaal. Net als vloerplaat welke in neergeklapte toestand voor vlakke bodem zorgt.
Of kun je deze dingen van je originele achterbank (eenvoudig) overzetten?
240 GL Estate 2.3 Automaat (1991) - 2cv6 Transat (1983) - Mini Red Hot (1985) - LandRover 110 SW 200 Tdi (1985)
Topics: 38
Misschien alleen de bekleding overzetten?
Meestal is de achterbank toch niet doorgezeten.
Ik weet ook niet of het allemaal wel past, maar ben er wel nieuwsgierig naar.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Topics: 18
Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat de achterbank van de sedan anders gevormd is dan die van een station.
In dat geval lijkt het me niet mogelijk. De voorstoelen en deurbekleding zal geen probleem opleveren.
Topics: 5
Klopt, voorstoelen en deurbekleding is geen probleem, maar de achterbank en rugleuning van een sedan en een estate zijn helaas niet om te wisselen.
Topics: 74
Is de linker voorstoel met de rechter te verwisselen dan? Dat past gewoon?
Topics: 5
Ja hoor, alleen zit dan bij beide de rugleuningverstelling aan de verkeerde kant en zit dan op de bestuurdersstoel geen hoogteverstelling meer.
hmmm, dan moet ik helaas dit interieur laten schieten denk ik. wel jammer - zou wel top geweest zijn.
iemand interesse in lederen interieur voor sedan?
240 GL Estate 2.3 Automaat (1991) - 2cv6 Transat (1983) - Mini Red Hot (1985) - LandRover 110 SW 200 Tdi (1985)
Topics: 74
Ik ben wel geïnteresseerd, wat is de prijs?
rond de 400e, schijnt vlg verkoper erg mooi en gaaf te zijn.
als je me je mailadres stuurt forward ik het wel naar de verkoper.
gr,
Tinus
Topics: 38
De achterbank heeft inderdad een totaal andere vorm bij de wielkasten, deze zijn bij de sedan wel bedekt en bij de estate niet voor zowel de zitting en de rugleuning. Dit alles los van de neerklapmechanisme.
Voor wat betreft de voorstoelen, die kun je gewoon plaatsen en de hoogte verstelling, die wissel je gewoon om hoor!
Tip kan zijn om de hoogteverstelling van je oude bestuurderstoel onder de engelse passagiersstoel zetten en die op je bestuurdersplek monteren, de engelse bestuurderstoel (met hoogteverstelling) monteer je dan op de passagiersplek monteert en je zit niet met het bedieningsongemak voor de rugleuning maar wel met in hoogte verstelare stoelen voor!
Succes
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)