Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Amsterdam Beijging rally
a.huis schreef:Volgende keer dan maar een volvolvo autotje inschrijven Idea

Maar dan wordt het wel een ESTATE natuurlijk 8)

...met een caravan erachter natuurlijk!
Want anders moet je tussen die foute mensen vertoeven.
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130
Antwoord
Ik ga ze volgende week verwelkomen als het een beetje meezit....
Vertrek vrijdag naar Peking Tongue
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Robbert242DL schreef:Ik ga ze volgende week verwelkomen als het een beetje meezit....
Vertrek vrijdag naar Peking Tongue

sambal bij?
:oops:
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord
Ow, ik ben niet de enige ? En dan die lui van de Innovam erbij die nog niet eens een eerste generatie ontstekingssysteempje weer aan de praat kunnen krijgen.... Tjongejonge...

Conclusie, ze rijden als malloten, hebben totaal geen respect voor de klassieke techniek en na 10.000 km komen ze eindelijk een stukje onverhard tegen en wordt alles aan diggelen gereden omdat ze haantje de voorste willen zijn terwijl er op dat moment de tijden niet metellen voor het klassement....

Bah, wat een volk. Dan komt er nog een binnen met een 911 met totaal uitgelopen lagers en die geeft nog eens een dot gas. Ongelofelijk, wat een horken.

Trouwens ook bijzonder hoeveel er stuk gaat. Onbegrijpelijk. Het lijkt me toch dat je goed geprepareerd op pad gaat en het is minder dan 20.000 km. Hoe kan het nou dat al die blokken in de soep lopen ?

Maare.. Ik ben al wel over mijn ergernis heen. Ik kijk er stiekum wel eens naar en ik lach me echt een breuk om die hulpeloze mensen.
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl
Antwoord
prcs Big Grin :lol:
als ik de $$ zou hebben voor inschrijving willen Car en ik zeker mee doen, met de goedkoopste bak die ik kan vinden Big Grin :lol: Cry
en komen zeker ohne probleme zur finish Big Grin :lol: :lol: ( en indien wel problemen los ik die zelf wel op :lol: )
sukkels die in een Gulwing rijden en geen loodvervanger bij 94 oct. gooien verdienen het om deze bak te laten stranden! Big Grin :lol: :lol:
en als je in een Bentley uit 1939 rijdt en 2 liter benzine verliest als ze stilstaat, en dat 3 dagen oid laat gebeuren.....shoot that bastard! :lol: Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
Ik heb vandaag zo'n beetje alle afleveringen zitten bekijken...idd, veel kak ertussen...ook een van mijn vroegere werkgevers trouwens (Gert-Jan van der Loo, aardige vent).

Zullen we met elkaar zo'n 'ritje' organiseren? Big Grin Big Grin Big Grin
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
goed plan, Wouter en ik doen mee!
Antwoord
Ik ben geen sleutel techneut, maar verbaas me ook over de technische problemen die ze hebben. Het geeft de indruk alsof ze onvoorbereidt aan de rit begonnen zijn. Onjuiste afstellingen (zoals verkeert afgestelde variomatic en carburateurs) mogen toch niet voorkomen als je aan de rit begint. Het zijn ook steeds dezelfde teams die met problemen zitten. Doen de 80 anderen het dan wel probleemloos? Daar hoor je maar heel weinig van. Een enkele keer even een team dat 1 lekke band heeft gehad en verder niets. Een van de eerste afleveringen zag je even onder de motorkap van een wagen (weet niet meer welke) maar de diverse slangen waren met ducktape aan elkaar bevestigd en dat al in Amsterdam???

Maar dat alles doet niet af dat het een fantastische rit is door een grandioos landschap. Ik zou dat graag willen rijden juist met m'n 245. Ik verwacht weinig problemen ook niet op de "slechte" wegen. Die heb ik wel vaker gereden en leveren eigenlijk geen probleem op tenzij je eroverheen scheurt alsof je op asfalt rijdt.
Antwoord
henqui schreef:Zullen we met elkaar zo'n 'ritje' organiseren? Big Grin Big Grin Big Grin

rondje ijsselmeer ofso Big Grin Big Grin Big Grin
Antwoord
Ik volg de rally niet zo, maar weet dat TonCar een aantal wagens heeft geprepareerd:
http://plank030.speed.planet.nl/php/autorestauratie.php

Ik ben daar wel eens wezen kijken. Heb veel respect voor zijn werk. Ik hoop niet dat de deelnemers met die wagens de boel gevoelloos aan flarden rijdt...
Ferdinand Vroom - Volvo C70 2.4i 2006 - info@ferdinandvroom.nl
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvo Historic Rally Clinic VolvoHRC 6 6.231 23 February 2015, 22:10
Laatste bericht: Laurens Zondag
  ''8 uren van Hellendoorn rally'' dukeGLT 5 5.081 14 November 2013, 11:26
Laatste bericht: Estoque
  Linkedin Classic Rally SFRC 4 4.457 18 April 2011, 13:04
Laatste bericht: Filip
  Beurs Amsterdam Jambon 4 3.385 15 April 2011, 18:02
Laatste bericht: Jambon
  BHV EXpo Rally in Roosendaal volvorider 1 3.368 11 December 2005, 16:59
Laatste bericht: antiekeradio

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)