17 July 2006, 11:30
inclusief mij. Thankx pall! Ik heb volgens mij nu de laatste versie erop zitten. 2.0.21 als ik me niet vergis.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
|
h_a_c_k_e_d by S*y*b*e*r*I*s*l*a*m??
|
|
17 July 2006, 11:30
inclusief mij. Thankx pall! Ik heb volgens mij nu de laatste versie erop zitten. 2.0.21 als ik me niet vergis.
17 July 2006, 12:11
Die Cyber loosers verzieken ieder forum dat ze kunnen vinden. Vaak de kleine fora / php sites. De groten zijn blijkbaar te moeilijk.
Overigens zijn er voldoende webmasters die niet eens merken dat ze gehacked zijn, google maar eens op "CyberLord For ISLAM" en aanschouw de eerste site Dus aandacht krijgen ze er niet mee. En ik geloof nooit dat Allah daar nu groter door wordt. Hooguit wordt het respect voor zijn aanhangers kleiner.
Gegroet,
Erik Na 11 jaar nu zonder Volvo
17 July 2006, 12:40
scimitar schreef:google maar eens op "CyberLord For ISLAM" en aanschouw de eerste site
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
17 July 2006, 13:00
17 July 2006, 13:04
Even een tijdelijke naam... Zit bij een klant en heb per ongeluk mijn gewone login gelocked, AJ heeft hem unlocked maar ik kan iet bij mijn privemail hier...
Stom genoeg is niet alleen ons forum naar de knoppe, maar ook de rest van de site is kapoet... Begrijp er niets van draaide keurig de laatste versie van phpBB, maar wellicht dat de achterdeur in de gewone site toch op een kier stond. Gek genoeg doe ik niets met de normale site is dat een taak van Henk van Rhoon, ik doe alleen het forum. :roll:
17 July 2006, 13:17
Misschien heeft Henk een foutje/vergissing begaan! net zoals ik laatst mn database wegpleurde... :lol:
17 July 2006, 15:07
Ik zie dat het spulletje weer naar behoren werkt!!
Mooi!
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
17 July 2006, 15:14
Ik zie het ook net...
Was waarschijnlijk een mega hack op de servers van de host.... Alles wat we bij die gasten in de hosting hadden zitten was uit de lucht en had de boodschap van Allah AhkBar -> gvd. Toch zo nog even bellen met de host, om mijn verhaal te halen... Saint je kan die andere login verwijderen hoor.
Volvo 240 Polar uit '93
Broem, broem, toet, toet!
17 July 2006, 17:24
Dat forumhacken is eigelijk het toppunt van zieligheid omdat het gewoon supersimpel is als het lek is gevonden :') Compleet geen respect voor deze kindertjes!
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|