22 February 2021, 23:59
Zo, even een nieuw draadje als verse start. Dan lijkt het misschien ook dat er wat progressie is
Om te beginnen hebben we mijn 244GL uit 81:
[font="Proxima Nova Regular", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif][/font]
[font="Proxima Nova Regular", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif][/font]
B21E met een hinkende K-Jet en een 3 bak
BC Coilovers, IPD Panhard en torque rods
Nardi stuur met bijpassende toeter
Nu heb ik de auto al een goede 4,5 jaar en eigenlijk had de huidige staat geen 4,5 hoeven te duren.
Dus dit jaar maar even een grote omgooi. Het volgende ligt (semi) klaar voor montage:
AW71 met IPD Solenoid bypass kit (Accumulator Mod moet nog even)
Kaplhenke Roll Correction Kit
Airlift 3P airride manegement
(Deels) Zelfbouw airride ombouw kit
17" BBS RF wielen, compleet gerestaureerd
Nieuwe radio met speakerdoosjes en een klassiek blaupunkt frontje
[font="Proxima Nova Regular", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif][/font]
[font="Proxima Nova Regular", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif][font="Proxima Nova Regular", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif][/font][/font]
En in de schuur staat een 940 turbo die zeer gul zijn motor zal afstaan.
Nu had ik de intentie dit allemaal voor eind april af te maken zodat ik met de Volvo naar de Worthersee Treffen zou kunnen dit jaar.
Nu hebben we dat dit jaar even laten lopen, dus ik heb een iets minder zware deadline.
Desalniettemin wil ik wel eindelijk wat gang zetten met deze auto, zodat ik dit jaar flink wat kilometers kan maken en volgend jaar zonder problemen de rit naar Oostenrijk kan maken.
Nu kan ik niet beloven dat ik dit draadje voor de verandinging wel een beetje up to date hou, maar ik ga mijn best doen.
Hier nog even een kleine preview van wat het moet worden:
[font="Proxima Nova Regular", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif][/font]
Om te beginnen hebben we mijn 244GL uit 81:
[font="Proxima Nova Regular", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif][/font]
[font="Proxima Nova Regular", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif][/font]
B21E met een hinkende K-Jet en een 3 bak
BC Coilovers, IPD Panhard en torque rods
Nardi stuur met bijpassende toeter
Nu heb ik de auto al een goede 4,5 jaar en eigenlijk had de huidige staat geen 4,5 hoeven te duren.
Dus dit jaar maar even een grote omgooi. Het volgende ligt (semi) klaar voor montage:
AW71 met IPD Solenoid bypass kit (Accumulator Mod moet nog even)
Kaplhenke Roll Correction Kit
Airlift 3P airride manegement
(Deels) Zelfbouw airride ombouw kit
17" BBS RF wielen, compleet gerestaureerd
Nieuwe radio met speakerdoosjes en een klassiek blaupunkt frontje
[font="Proxima Nova Regular", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif][/font]
[font="Proxima Nova Regular", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif][font="Proxima Nova Regular", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif][/font][/font]
En in de schuur staat een 940 turbo die zeer gul zijn motor zal afstaan.
Nu had ik de intentie dit allemaal voor eind april af te maken zodat ik met de Volvo naar de Worthersee Treffen zou kunnen dit jaar.
Nu hebben we dat dit jaar even laten lopen, dus ik heb een iets minder zware deadline.
Desalniettemin wil ik wel eindelijk wat gang zetten met deze auto, zodat ik dit jaar flink wat kilometers kan maken en volgend jaar zonder problemen de rit naar Oostenrijk kan maken.
Nu kan ik niet beloven dat ik dit draadje voor de verandinging wel een beetje up to date hou, maar ik ga mijn best doen.
Hier nog even een kleine preview van wat het moet worden:
[font="Proxima Nova Regular", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif][/font]