Topics: 0
Sander van Buiten schreef:Tjonge, wat een lange tenen weer links en rechts............
Nee Sander geen lange tenen.8)
Maar wel respect. En nu gaan we weer over tot de orde van de dag.

\

/
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Topics: 49
Ik vind er (uiteraard) van alles van, maar zal me inhouden....... 8)
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Topics: 74
480rider schreef:Om nog even terug te komen op mijn reactie.
Wat mij betreft kan er veel, heel veel.
Maar persoonlijk hou ik er niet van om iedereen over ÃÂÃÂn kam te scheren. Zeker niet met termen die beledigend overkomen. En de term struikrovers vind ik dat zeker.
Nogmaals ik was/ben het ook niet eens met bepaalde zaken die bepaalde ministers in dit kabinet hebben uitgevoerd, waaronder mevrouw Verdonk en de problematiek die lj_dekker noemde. Maar om dat nu zo te benoemen, dan maak je jezelf ook schuldig aan dat soort praktijken.
BTW
Ik ben in het verleden politiek actief geweest (gemeenteraad) en heb daarbij altijd mijn politieke tegenstanders met respect behandeld. Ook al ben/was ik het niet met hun standpunten eens.
Nog duidelijker: Ik behoor daarnaast niet tot de aanhangers van ÃÂÃÂn van de drie (nu gevallen) regeringspartijen.
Nogmaals: CHECK DE SMILIE! Tuurlijk ben ik niet zo'n figuur die iedereen over ÃÂ
ÃÂ
n kam scheert. En iemand met respect behandelen is ook mijn devies. Ik rijd niet voor niets volvo!
Topics: 34
geestschrijver schreef:Robbert242DL schreef:Vind je het erg dat ik dan geen lid wordt?
Je vindt drie dagen ook teveel?
Nee te weinig. 5 dagen werken voor iedereen.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Robbert242DL schreef:geestschrijver schreef:Robbert242DL schreef:Vind je het erg dat ik dan geen lid wordt?
Je vindt drie dagen ook teveel?
Nee te weinig. 5 dagen werken voor iedereen.
Hmm. daar ga ik dan niet echt veel op vooruit..
Topics: 52
Robbert242DL schreef:Nee te weinig. 5 dagen werken voor iedereen.
Sorry hoor, maar daar kan ik niet aan beginnen...
Hehe, is ie nou helenmaal gek geworden? 5 dagen in de week werken??!! Pff...
Topics: 32
En zo gaat dit land naar de klo#e.
Wel dikke volvo's rijden, maar er het liefst niets voor doen. :wink:
VOLVO 945 2.3 i aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />
![[Afbeelding: cooltext34912265.gif]](http://img.photobucket.com/albums/v391/jautew/cooltext34912265.gif)
<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Topics: 0
@lj_dekker
Ik heb je smilie gechecked. En het is over gekomen. 8) :roll:
Ik ben niet boos meer
En 3 dagen is te weinig 5 dagen is te veel. Nee geef mij maar 4 dagen maar dan wel man en vrouw. Daarom kan ik 2 VOLVO's onderhouden, en dagelijks rijden.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Topics: 52
480rider schreef:maar dan wel man en vrouw
uiteraard...