Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
nee...ik ga nu gewoon voor de spaar spaar en dan direct LPG bommetje in de Turb. Daartussenin wil ik het graag uitzingen met de Nixxan Sunny. Tja...als die 440 van jou nou aan het gas zat had ik er nog over nagedacht.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Berichten: 1.404
Topics: 41
Lid sinds: Mar 2005
zit in A'dam een goeie gasboer die ook tweedehands inbouwt, zal het vanmiddag eens vragen quanta costa voor een 245 T
orte Bochtenridder
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
PP schreef:zit in A'dam een goeie gasboer die ook tweedehands inbouwt, zal het vanmiddag eens vragen quanta costa voor een 245 T
Fijn dat u meedenkt! :-) Ben benieuwd. Is wel een Turbo Intercooler straks dus hou daar rekening mee.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Berichten: 417
Topics: 15
Lid sinds: Mar 2005
PP,
Die Peugeot is een gave kar. Qua auto's ben ik onmivoor. Naast Zweeds en Brits val ik ook wel voor het Franse werk. De meeste klassieke Peugeots, Citroëns en Panhards zijn geweldig. (Renault -muv de 16- vind ik tioch minder. En Simca, ach ...)
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
Berichten: 409
Topics: 26
Lid sinds: Mar 2005
mooie bak PP, neem je die mee met de rit? turbootjes zijn er al genoeg,.. (beetje de opel onder de 240,.. :lol: )
"Nostalgie is niet meer wat het geweest is"<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Berichten: 1.404
Topics: 41
Lid sinds: Mar 2005
He AJ, bij Carbalt zou onderbouw gastank incl. verdamper enz, excl. gaskop op 1000,- ex BTW komen
ze hebben er wel verstand van, is nl een begrip in Amsterdam e.o., elke dealer brengt zijn gasmeuk ook daar naartoe.
heb trouwens met de GLT een benzinepomp probleem( doet nl. niets), maar gaat er morgen of overmorgen in
orte Bochtenridder
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
da's goed om te weten, een goed lpg-adresje rond A'dam (aangezien ik daar ook woon). Maar HPO in Tilburg biedt een compleet nwe installatie, electronisch geregeld aan voor E1250 incl. BTW, 2 jr garantie en leenauto. En heb die mannen erg hoog zitten.
Maar moet de mijne even laten afstellen en laat dat dan eens bij Carbalt doen als test.
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
Ticcie schreef:En heb die mannen erg hoog zitten.
Maar moet de mijne even laten afstellen en laat dat dan eens bij Carbalt doen als test.
Als je die kerels van HPO zo hoog hebt zitten, wat ik me kan voorstellen als je er goede ervaring mee hebt, dan moet je misschien aanbieden dat je voor ââ¬200 minder kan winkelen en of er dus niet iets van de prijs af kan.
Daarnaast...we kunnen misschien beide auto's (de mijne dus ook) aan het gas laten leggen en krijgen dan misschien wat extra korting!
Voor wanneer had jij die LPG inbouw gepland?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
PP schreef:He AJ, bij Carbalt zou onderbouw gastank incl. verdamper enz, excl. gaskop op 1000,- ex BTW komen
ze hebben er wel verstand van, is nl een begrip in Amsterdam e.o., elke dealer brengt zijn gasmeuk ook daar naartoe.
heb trouwens met de GLT een benzinepomp probleem( doet nl. niets), maar gaat er morgen of overmorgen in
Hey enne..nog bedankt PP! Maar als ik goed reken komt er nog ââ¬190,- bij aan BTW. Dus dan zit ik weer (bijna) op de HPO prijs, mits die niet EX BTW is maar dat kan Paul misschien verduidelijken. Gaskop heb ik niet nodig met een Turbo dus dat is een meevaller. Dus wat is wijsheid!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
heb al gevraagd wat 2 turbo's naar LPG inbouw kostte, maar daar wou ie niet veel vanaf doen: hij snapte m'n argumentatie, maar vertelde dat ie al heel scherp was en niet van minder marge kon leven. Wilde er nog E50 vanaf doen bij 2 stuks, dus da's de moeite niet echt.