Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Als je het in de file staan beu bent.
#1
Voor de prijs van een sportwagen..


http://www.vroom.be/nl/blog/vliegende-au...a-tfx-2018

https://www.youtube.com/watch?v=wHJTZ7k0BXU


https://www.youtube.com/watch?v=tGfxPCF3o1U
Antwoord
#2
Beter: voor de prijs van een eengezinswoning....

En dan inderdaad: mag je er straks mee vliegen, zo ja waar?
En hoeveel energie vreet het? om de zwaartekracht te verslaan is toch voortdurende stuwkracht omhoog nodig.

Verder ben ik al niet blij dat de Lelystad routes over mijn huis dreigen te komen, laat staan dat er continue auto's over je tuin komen vliegen. Hoe hoog vliegen ze eigenlijk? En wat te doen bij een pechgeval? Crashen in de zolder van de buren? Schietstoel?

Kortom, de technologie zal wel hard gaan, betaalbaarheid en acceptatie blijven vooralsnog wat achter.
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord
#3
Ach, hier in de buurt van Welschap/Eindhoven Airport (EHEH) zijn drones al een no-no... Denk niet dat vliegende auto's zomaar een dagelijks gezicht gaan worden.
Zelfs een luchtballonvaart vanaf de Karpendonkse Plas in Eindhoven, niet bepaald in de buurt van EHEH, moest eerst contact zoeken met de luchtverkeersleiding.
Vliegende auto's zijn een leuk idee voor in de woestijn of in de outback, maar hier in een overbevolkt gebied acht ik de kans klein dat ze legaal worden.
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47
Antwoord
#4
Apk-tje naar luchtvaartmaatstaven ....

Katsjing...
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Antwoord
#5
Volgens mij is de file per reizigerskilometer veel veiliger dan de kleine luchtvaart, maar iedereen gaat toch tegen beter weten proberen vol te houden dat geluk te koop is. https://www.onderzoeksraad.nl/nl/page/68...luchtvaart
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)